آغاز انتشار اندروید ۷.۰ نوقا برای گلکسی اس ۷ اج در امارات

آغاز انتشار اندروید ۷.۰ نوقا برای گلکسی اس ۷ اج در امارات

سامسونگ حدود یک هفته ای میشود که عرضه‌ی اندروید ۷.۰ نوقا برای پرچمداران سری گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج (Galaxy S7 Edge) را آغاز کرده است. اما احتمالا می‌دانید که هنگام عرضه‌ی آپدیت های سیستم عامل اندروید توسط کمپانی‌های مختلف، این کار طبق یک روند پیوسته و طی برنامه‌ی زمان‌بندی خاصی انجام میگیرد. امروز نیز در ادامه‌ی همین زمان‌بندی، عرضه‌ی این نسخه برای کاربران کشور امارات متحده‌ی عربی آغاز شده است.

اگر شما نیز در این کشور زندگی می‌کنید و یا گلکسی اس ۷ اج خود را با شماره مدل مخصوص این منطقه‌ی جغرافیایی (SM-G935F) و در حالت آنلاک خریداری کرده‌اید، از امروز قادر به دریافت این به‌روزرسانی خواهید بود. البته علاوه بر امکان آپدیت OTA، شما عزیزان گجت نیوزی می‌توانید به این لینک در وب‌سایت معتبر سم موبایل مراجعه کنید و فایل‌های فریمور اندروید ۷.۰ نوقا برای گوشی های هوشمند خود را دانلود کرده و از آنها برای نصب دستی و فلش کردن دیوایستان استفاده کنید.

گفتنی است که امارات متحده‌ی عربی، چهارمین منطقه‌ای است که آپدیت اندروید ۷.۰ نوقا برای گلکسی اس ۷ اج را دریافت می‌کند و حالا بعد از جمهوری چک. کشور انگلستان و کره‌ی جنوبی، کاربران این کشور عربی نیز می‌توانند از قابلیت‌های جدیدترین نسخه‌ی پلتفرم موبایل گوگل استفاده کنند. گفته می‌شود که عرضه‌ی آپدیت اندروید نوقا برای گلکسی های سری اس ۷ در کشور روسیه نیز آغاز شده است؛ هرچند که هنوز خبرگزاری‌های رسمی نتوانسته اند این موضوع را به طور رسمی تایید و گزارش آن را منتشر نمایند.

در جدول زیر می‌توانید مشخصات مربوط به انتشار این ورژن از فریمور اندروید نوقا را مشاهده کنید:

مدل SM-G935F
نام مدل گلکسی اس ۷ اج
Galaxy S7 edge
کشور امارات متحده‌ی عربی
ورژن اندروید ۷
لیست تغییرات 10273029
تاریخ ساخت ورژن دوشنبه، ۱۶ ژانویه ۲۰۱۷، ساعت ۱۰ و ۱۹ دقیقه و ۳۲ ثانیه
سطح پچ امنیتی 2017-01-01
کد محصول XSG
PDA G935FXXU1DQAS
CSC G935FOJV1DQAT

1395-11-05

دیدگاهتان را بنویسید