آلبوم «شهریار عشق» با دکلمۀ آیدین آغداشلو

خبرگزاری ایلنا: مازیار شاهی (آهنگساز و نوازندۀ تار و سه‌تار) در مورد آلبوم «شهریار عشق» گفت: این آلبوم با صدای استاد آیدین آغداشلو و آهنگسازی بنده به‌زودی منتشر می‌شود. در این آلبوم، استاد آغداشلو، اشعاری از شهریار را دکلمه کرده‌اند و برخی از این اشعار با آواز علیرضا گلبانگ اجرا شده ‌است.
 
آلبوم «شهریار عشق» با دکلمۀ آیدین آغداشلو 
شاهی در مورد مجریان این آلبوم توضیح داد: افتخار داشته‌ام هنرمندانی چون ارسلان کامکار، حسن ‌ناهید، محمد فیروزی، مسعود حبیبی، سینا جهان‌آبادی، احمد مستنبط، رضا آبایی، پاشا هنجنی، هوشمند عبادی و… در این آلبوم به هنرنمایی پرداخته‌اند.

وی در مورد رویکرد آهنگسازی در این آلبوم اظهار داشت: سعی کرده‌ام نگاهی خاص به اشعار شاعر شیدا استاد شهریار داشته باشم و شنیدن این اشعار با صدای استاد آغداشلو کمک بسیاری به درک جان‌مایۀ کلام شهریار کرده است.

او در پایان بیان داشت: این آلبوم با صدابرداری حسن عسگری و مهدی اردستانی ضبط شده و به زودی در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد.

مازیار شاهی متولد ۱۳۶۰ مشهد، آهنگساز و نوازندۀ تار و سه‌تار است. او در دو گروه «عارف» به سرپرستی زنده‌یاد استاد پرویز مشکاتیان و گروه «شیدا» به سرپرستی زنده‌یاد استاد محمدرضا لطفی به عنوان نوازندۀ تار حضور داشته است. آلبوم‌های «مشق عشق»، «در مکتب عشق»، و «قافله‌سالار عشق» جزو آثار شخصی او، و نوازندگی در آلبوم‌های «وطنم ایران»، «یادوارۀ عارف»، «سایۀ جان»، و «هنر گام زمان» در گروه «شیدا»ی استاد محمدرضا لطفی بخشی از فعالیت‌های هنری او هستند.

دیدگاهتان را بنویسید