آپدیت آی او اس 11.1.2 برای رفع عملکرد آیفون ایکس در هوای سرد منتشر شد

آپدیت آی او اس 11.1.2

آپدیت آی او اس 11.1.2 برای رفع عملکرد آیفون ایکس در هوای سرد منتشر شد

آپدیت آی او اس 11.1.2 منتشر شد. این به‌روزرسانی کار نکردن نمایشگر آیفون ایکس در هوای سرد و همچنین سایر باگ‌های موجود در پرچمدار جدید اپل را برطرف می‌کند.

آیفون ایکس یکی از جذاب‌ترین گوشی های سال‌های اخیر کمپانی اپل بود. اما همانقدر که این محصول بزرگ است، مشکلات آن نیز بزرگ است و کاربران در مقایسه با دیگر پرچمداران اپل گزارش‌هایی مبنی بر مشکلاتی عمیق را در آن منتشر کرده‌اند.

هفته‌ی گذشته گزارشی مبنی بر این که نمایشگر آیفون ایکس در هوای سرد لمس انگشتان را نمی‌پذیرد منتشر شد. در حالی که وارد فصل سرما می‌شویم، این مشکل می‌توانست دامن‌گیر بسیاری از مشتریان آیفون ایکس در سراسر جهان شود و آن‌ها را از هزینه‌ی هزار دلاری که کرده‌اند پشیمان کند، اما خوشبختانه آن یک ایراد سخت افزاری نبود و اپل مشکل مربوطه را با یک به‌روزرسانی نرم افزاری مرتفع کرد.

اپل ساعاتی پیش آپدیت آی او اس 11.1.2 را منتشر کرده است که وقتی به کاتالوگ توضیحات آن می‌نگریم، در آنجا به وضوح نوشته شده که مشکل صفحه نمایش آیفون ایکس در هوای سرد برطرف شده است. در این توضیحات آمده است:

رفع یک مشکل که به واسطه آن نمایشگر آیفون ایکس پس از یک تغییر دمای سریع، واکنشی به لمس کاربران نشان نمی‌دهد.

اپل هیچ توضیحی در مورد آن که چرا باید چنین مشکلی برای نمایشگر آیفون ایکس به وجود آمده باشد را ارائه نکرده است، بنابراین ما باید به این خبر خوب بسنده کنیم که مشکل مربوطه به هیچ عنوان سخت افزاری نیست و کاربران نگران از این وضعیت تنها کافیست سیستم عامل گوشی موبایل خودشان را به نسخه آی او اس 11.1.2 آپدیت کنند.

آپدیت آی او اس 11.1.2 مشکلات دیگر آیفون ایکس را نیز برطرف می‌کند

آپدیت آی او اس 11.1.2 علاوه بر حل مشکل مربوطه، یک ایراد نرم افزاری دیگر زمانی که کاربران آیفون ایکس اقدام به تهیه تصاویر لایو و یا ویدیوها می‌کنند را نیز برطرف کرده است. هرچند این مشکل همانند صفحه نمایش آن وسعت پیدا نکرده بود، اما هر چه که هست خوشبختانه دیگر بعید به نظر می‌رسد کاربران این محصول گران قیمت مشکل نرم افزاری با گوشی خود داشته باشند. در حال حاضر آپدیت آی او اس 11.1.2 برای تمامی دیوایس‌های سازگار ارسال شده است، اما اگر هنوز آن را دریافت نکرده‌اید نگران نباشید طی روزهای آینده برای گوشی شما نیز ارسال خواهد شد.

1396-08-26

دیدگاهتان را بنویسید