آپدیت اندروید 7 برای اچ تی سی وان ای 9 (HTC One A9)

آپدیت اندروید 7 برای اچ تی سی وان ای 9 - HTC One A9

آپدیت اندروید 7 برای اچ تی سی وان ای 9 تا دقایقی دیگر منتشر می‌شود

در حالی که کمپانی تایوانی اچ تی سی به دلیل باگ‌های امنیتی عرضه آپدیت اندروید 7 نوقا برای اچ تی سی 10 (HTC 10) را متوقف کرده است، اما خبری خوب برای صاحبان گوشی اچ تی سی وان ای 9 (HTC One A9) در راه است؛ امروز مدیر اجرایی این شرکت اعلام کرد عرضه آپدیت اندروید 7 برای اچ تی سی وان ای 9 از امشب آغاز می‌شود.

به گفته این شخص مسوول، این آپدیت تا دقایقی دیگر برای صاحبان گوشی های آنلاک اچ تی سی وان A9 منتشر خواهد شد و نکته جالب توجه این است که محدود به اپراتور خاصی نیست.

این خبر که در صفحه توییتر مو ورسی (Mo Versi) مدیر اجرایی شرکت HTC اعلام شده، از قطعی شدن عرضه آپدیت اندروید 7 برای اچ تی سی ای 9 آنلاک سخن می‌گوید. او در ادامه، زمان انتشار این به‌روزرسانی را از امشب اعلام کرده است.

آپدیت اندروید 7 برای اچ تی سی وان ای 9 چه تغییراتی به همراه دارد؟

مو ورسی جزییات دیگری از این به‌روزرسانی و تغییرات احتمالی حاصل از آن  را فاش نکرده اما باتوجه به اینکه قرار است وان M9 به اندروید 7 نوقا آپدیت شود، پس انتظار می‌رود امکانات و ویژگی‌های جدیدی که گوگل برای آخرین نسخه سیستم عامل خود تدارک دیده را در کنار امکانات اضافه شده توسط اچ تی سی در بر داشته باشد. در هر صورت، پس از انتشار رسمی آپدیت اندروید 7 برای اچ تی سی وان ای 9 جزییات بیشتری از تغییرات کامل سیستم عامل و رابط کاربری آن مشاهده خواهد شد.

صاحبان گوشی اچ تی سی وان ای 9 به گوش باشند! ما مجوز فنی برای عرضه آپدیت سیستم عامل اندروید نوقا برای اسمارت فون شما را دریافت کرده‌ایم و از امشب آن را منتشر خواهیم کرد.

– مو ورسی ([email protected])، دوشنبه 16 ژانویه 2017

1395-10-27

دیدگاهتان را بنویسید