آپدیت رد کلش آف کلنز و کلش رویال منتشر شد

آپدیت رد کلش آف کلنز

آپدیت رد کلش آف کلنز و کلش رویال منتشر شد

کمپانی سوپرسل (Supercell) به مناسبت روز جهانی ایدز (10 آذر ) به روز رسانی جدیدی تحت عنوان آپدیت رد کلش آف کلنز منتشر کرده‌ و  تغییراتی در طراحی و ظاهر بازی به وجود آورده است.

همانطور که می‌دانید، شرکت اپل هم همه ساله به مناسبت روز جهانی ایدز ، برخی از محصولاتش را با رنگ قرمز به بازار عرضه می‌کند و با این اقدام، بخشی از مبلغ پرداختی کاربر برای مبارزه با ایدز در افریقا اختصاص می‌یابد. بسیاری از مشتریان محصولات اپل در سراسر دنیا با این موضوع آشنایی کامل دارند و برای مقابله با ویروس ایدز، آی دیوایس‌ها را قرمز رنگ خریداری می‌کنند. متاسفانه در ایران رنگ قرمز محصولات کوپرتینویی به صورت رسمی و از مرزهای قانونی وارد کشور نمی‌شوند و با در نظر گرفتن اجرایی شدن طرح رجیستری در آینده نزدیک و به خطر افتادن سرمایه خریدار، هیچ‌کس از این موضوع استقبال نخواهد کرد. بدین ترتیب آیفون، آیپد و آیپاد تاچ‌های بسیار کمی به رنگ قرمز در ایران وجود دارند.

جالب است بدانید سوپرسل با الگوگیری از اپل، دست به انتشار آپدیت رد کلش آف کلنز و کلش رویال زده و با این کار، حمایت خود را از بیماران مبتلا به ایدز و فرآیند درمان این بیماری نشان داده است. این به روز رسانی با همکاری اپل صورت گرفته و فعلا تنها برای کاربران آی دیوایس‌ها در دسترس قرار دارد. در صفحه تغییرات کلش رویال آمده:

از حالا تا ششم ماه دسامبر (16 آذر) تمامی مبالغ پرداختی کاربران برای «هیرو پک» و «کیسه جم» (Pouch of Gems) صرف مبارزه با بیماری ایدز خواهد شد.

آپدیت رد کلش آف کلنز

بسته‌های یاد شده در هردو بازی کلش رویال و کلش آف کلنز در اختیار بازیکنان قرار خواهند گرفت و کاربران ایرانی هم می‌توانند با خرید از درگاه‌های رسمی، در این طرح خیرخواهانه شرکت کنند.

تنها تغییرات مربوط به نسخه 8.551.45 کلش آف کلنز و نسخه 1.6.1 کلش رویال مربوط به بسته‌های یاد شده خواهد بود و تم کلی بازی نیز به رنگ قرمز تغییر کرده است.

آیا شما بسته‌های مخصوص آپدیت رد کلش آف کلنز و کلش رویال را خریداری خواهید کرد؟

1395-09-10

دیدگاهتان را بنویسید