آپدیت Fall Creators ویندوز 10 معرفی شد؛ با تغییرات آن آشنا شوید

آپدیت Fall Creators ویندوز 10

آپدیت Fall Creators ویندوز 10 ؛ به روزرسانی بزرگ بعدی سیستم عامل مایکروسافت

مایکروسافت در کنفرانس Build خود از آپدیت Fall Creators ویندوز 10 رونمایی کرد. این آپدیت حاوی تغییرات زیادی است که در این مقاله به معرفی آنها میپردازیم.

مایکروسافت شب گذشته در کنفرانس بیلد 2017 خود که در سیاتل آمریکا برگزار شد، از به روزرسانی بزرگ بعید سیستم عامل ویندوز 10 رونمایی کرد. آپدیت Fall Creators ویندوز 10 ، به روزرسانی بعدی سیستم عامل غول نرم افزار جهان است که اواخر سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.

آپدیت Fall Creators ویندوز 10 که آن را با کدنام “Redstone 3” می‌شناسیم، ارائه کننده قابلیت‌های جدیدی است. با این حال، نام این به روزرسانی کمی گیج کننده است. مایکروسافت چندی قبل آپدیتی را با نام Creators برای ویندوز 10 منتشر کرد، اما در حال حاضر این آپدیت جدید Fall Creators نام گرفته است که باعث سردرگمی بسیاری از کاربران عادی شده است. اما لازم است بدانید که این به روزرسانی از نظر امکانات و قابلیت‌ها، به مراتب بزرگتر از آپدیت Creators است.

آپدیت Fall Creators ویندوز 10

رابط کاربری فلوئنت دیزاین، بزرگترین بخش آپدیت Fall Creators ویندوز 10

اول از هر چیزی لازم است بدانیم که این سیستم عامل از یک سیستم طراحی جدید به نام فلوئنت دیزاین (Fluent Design) برخوردار است. این سیستم طراحی جدید با کدنام پروژه نئون شناخته می‌شود که در واقع اوایل سال جاری صحبت‌هایی هرچند محدود در مورد آن به میان آمده بود. همانطور که ما پیشتر در گزارشی مفصل به این سیستم طراحی پرداختیم، این سیستم تمرکز ویژه‌ای را بر روی انیمیشن‌ها و افکت‌های حرکتی برای ارائه یک رابط کاربری جذاب‌تر در ویندوز 10 دارد.

آپدیت Fall Creators ویندوز 10

مایکروسافت همچنین برخی دیگر از قابلیت های بزرگ جدیدی را همراه با آپدیت Fall Creators ویندوز 10 ارائه خواهد کرد. در اینجا یک اپلیکیشن خلاقانه جدید وجود دارد که راه جدیدی را برای داستان سرایی در ویندوز 10 به ارمغان آورده است. علاوه بر این یک کلیپ بورد ابری جدید که اجازه کپی پیست مستقیم از آن به گوشی های هوشمند مجهز به اندروید و آی او اس، همچنین یک قابلیت تایم لاین جدید که به شما اجازه‌ی نگهداری از تمامی وظایف به ویندوز 10 افزوده خواهد شد.

آپدیت Fall Creators ویندوز 10

احتمالا مایکروسافت این آپدیت را بین ماه‌های سپتامبر و اکتبر عرضه خواهد کرد، اما قطعا طی ماه‌های آینده اعضای ویندوز اینسایدر می‌توانند آن را زودتر از سایر کاربران بی‌آزمایند.

1396-02-22

دیدگاهتان را بنویسید