آیا شیائومی می نوت 2 به‌زودی معرفی خواهد شد؟

شیائومی می نوت 2

آیا شیائومی می نوت 2 به‌زودی معرفی خواهد شد؟

یکی از موسسان شیائومی، آقای لین بین، اعلام کرد که شیائومی قصد دارد در ماه ژوئیه جدیدترین پرچم‌دار رده‌بالای خود را معرفی کند. متاسفانه در مورد محصول جدید اطلاعات بیشتری منتشر نشده، اما گمان می‌رود که نام آن، شیائومی می نوت 2 (Xiaomi Mi Note 2) باشد.

همان‌طور که در مقدمه گفتیم به علت اینکه آقای لین بین در سخنان خود به یک پرچم‌دار اشاره کرده باید گفت که حدس‌ها و گمان‌ها به سمت شیائومی می نوت 2 می‌رود؛ البته محصولات دیگری نیز وجود دارند که معرفی آن‌ها ممکن است؛ مانند شیائومی می اج (Xiaomi Mi Edge).

این گوشی بالا رده از سال 2014 تاکنون شایعه شده و انتظار می‌رود که محصولی باشد با صفحه‌ی منعطف و لبه‌های منحنی که اندازه‌ی نمایشگر آن بین 5.5 تا 5.7 اینچ است.

متاسفانه اطلاعات چندانی در مورد شیائومی می نوت 2 وجود ندارد؛ اما طبق شایعات انتظار می‌رود که در این فبلت از یک تراشه‌ی اسنپدراگون 821 استفاده شود که تنها کمی از اسنپدراگون 820 قدرتمندتر است (در نظر داشته باشید که اسنپدراگون 821 از نظر سخت افزاری تفاوتی با اسنپدراگون 820 نداشته و تنها هسته‌های آن با فرکانس بالاتری کار می‌کنند).

در کنار این تراشه قرار است از 6 گیگابایت رم نیز در شیائومی می نوت 2 استفاده شود که به نظر می‌رسد محصول جدید شیائومی در چندین مدل عرضه شود. جالب است بدانید که احتمال اینکه در شیائومی Mi Note 2 از ترکیب دوربین دوگانه استفاده شود نیز وجود دارد زیرا شایعاتی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه اوپو، شیائومی و اپل، سه کمپانی جدیدی خواهند بود که محصولی با دوربین دوگانه عرضه خواهند کرد.

در کنار شیائومی می اج و شیائومی می نوت 2 محصول دیگری نیز وجود دارد که امکان معرفی شدن آن بالاست. شیائومی نوت بوک (Xiaomi Notebook محصولی است که در 6 ماه گذشته شایعات فراوانی از آن در فضای مجازی منتشر شده بود و احتمال اینکه در ماه آینده شاهد رونمایی از این دیوایس باشیم کمتر از دو محصول ذکر شده نیست.

شیائومی می نوت 2

آنچه در مورد این لپ تاپ تاکنون در فضای مجازی منتشر شده این است که برای رقابت با مک بوک در نظر گرفته شده و دارای صفحه‌ای به ابعاد 12.5 اینچ و سبک وزن بوده و همچنین از طراحی آلومینیومی بهره خواهد برد.

دیدگاهتان را بنویسید