آیا نسخه نهایی اندروید O ، هفته آینده به صورت رسمی عرضه می‌شود؟

نسخه نهایی اندروید O

آیا نسخه نهایی اندروید O ، هفته آینده به صورت رسمی عرضه می‌شود؟

به تازگی یکی از متخصصان حوزه تکنولوژی با نام دیوید رادک (David Ruddock)، در توییتی جدید از عرضه نسخه نهایی اندروید O در هفته آینده خبر داده است.

در حال حاضر، گوگل به سختی در حال توسعه اندروید O بوده و تا به امروز، چهار نسخه مخصوص توسعه‌دهندگان از سیستم عامل خود را در اختیار کاربران قرار داده است. با این حال، هنوز زمان عرضه نسخه نهایی اندروید O در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

اما دیوید رادک معتقد است نسخه جدید سیستم عامل اندروید تا هفته دیگر عرضه می‌شود. البته این ادعا از روی وهم و خیال نیست و او دو ماه پیش نیز با تکیه بر یکی از منابع قابل اعتماد خود، در راین رابطه سخن گفته بود. روز گذشته، او باز هم با ارسال توییتی جدید اعلام کرد که اندروید O، طی هفته آینده برای محصولات سری پیکسل عرضه می‌شود.

در نظر داشته باشید حتی اگر این ادعا محقق شود، ممکن است تصمیم‌های مدیران در آخرین لحظه، باعث تاخیر در عرضه اندروید O شوند. در واقع ایده‌ها و ایرادهایی که لحظه‌های آخر مشخص می‌شوند، احتمالا دلیل خوبی برای عدم اعلام رسمی زمان عرضه این سیستم عامل هستند.

سال گذشته، اندروید 7.0 نوقا در تاریخ 23 آگوست برای محصولات سری نکسوس منتشر شد. هم‌اکنون نیز در روزهای ابتدایی ماه آگوست هستیم؛ به همین جهت احتمالا هفته یا هفته‌های پیش رو، زمان مناسبی برای عرضه نسخه جدید اندروید باشد.

1396-05-12

دیدگاهتان را بنویسید