آیا نینتندو سوییچ میتواند همانند PS4 در بازار گیمینگ موفق شود؟

نینتندو سوییچ

آیا نینتندو سوییچ میتواند همانند PS4 در بازار گیمینگ موفق شود؟

ما تنها می‌توانیم برای کمپانی نینتندو این آرزو را داشته باشیم تا در فروش کنسول نینتندو سوییچ خود برخلاف کنسول دستی Wii U موفق شود؛ اگر چه ما حدس می‌زنیم که چنین چیزی هم خواهد شد. بر اساس آن چه که شنیده می‌شود، به نظر می‌رسد که برخی از تحلیلگران در ارتباط با شانس موفقیت Nintendo Switch خوشبین هستند و انتظار فروش بالای آن را دارند.

به نقل از تحلیلگران فعال در شرکت DFC Intelligence، گفته می‌شود که آن‌ها معتقدند نینتندو سوییچ توانایی فروش بیش از 40 میلیون دستگاه طی 4 سال آینده را در خود خواهد داشت. این بدان معناست که کارشناسان معتقدند کنسول جدید شرکت نینتندو پتانسیل تبدیل به یک کنسول محبوب همچون پلی استیشن 4 (PlayStation 4) کمپانی سونی که موفق به ثبت 40 میلیون فروش در طول 3 سال شد را خواهد داشت.

در بیانیه رسمی این شرکت آمده است:

انتظار می‌رود که تقاضا بالا باشد و مسئله اصلی این است که آیا این سیستم می‌تواند مخاطبان گسترده‌ای را در فروش تعطیلات اول سال 2017 میلادی کسب کند یا خیر. نینتندو سوییچ دارای قابلیت جذاب تغییر سخت افزاری است که همین قضیه می‌تواند به پیمایش بازارهای بزرگ این کنسول بیانجامد.

استفاده از کنسول نینتندو سوییچ در سه حالت مختلف، برگ برنده نینتندو

با توجه به این که آخرین کنسول شرکت نینتندو به نام Wii U تا سال 2015 تنها 10 میلیون نسخه فروش رفته بود و چیزی حدود 15 میلیون کمتر از برنامه ریزی های این شرکت به فروش رسیده بود، به نظر می‌رسد که این شرکت ژاپنی با برنامه ریزی دقیق‌تر و استراتژی مستحکم‌تری پا به عرصه گذاشته است. البته نباید فراموش کنیم که رقم اعلام شده تنها از سوی کارشناسان خوشبین حوزه کنسول های بازی چنین چیزی امکان پذیر است و این تنها زمان است که می‌تواند همه چیز را ثابت کند. با تمام این تفاسیر و با توجه به استفاده از کنسول نینتندو سوییچ در سه حالت مختلف تبلتی، اتصال به تلویزیون و یا بازی دو نفره بدون نیاز به تلویزیون، انتظار می‌رود که این کنسول بتواند ارتباط خوبی را با نسل جوان برقرار کند.

1395-11-05

دیدگاهتان را بنویسید