آیا 22 مارس، زمان عرضه ال جی جی 6 خواهد بود؟

زمان عرضه ال جی جی 6

آیا 22 مارس، زمان عرضه ال جی جی 6 خواهد بود؟

از آنجایی که پرچمدار جدید ال جی پیش از معرفی رسمی گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) وارد بازار خواهد شد، مدیران می‌خواهند با استفاده از این فرصت سود خود را به حداکثر برسانند. بعد از انتشار شایعات مختلف، حالا اطلاعاتی جدید از زمان عرضه ال جی جی 6 (LG G6) مشخص شده و به‌نظر در آینده نزدیک کاربران می‌توانند این گوشی قدرتمند را خریداری کنند.

بدون شک پیش از عرضه جهانی، جی 6 در اختیار شهروندان کره‌ای قرار می‌گیرد. همچنین به‌نظر استقبال عمومی از این گوشی نیز بسیار بالاست چراکه تاکنون بیش از 40 هزار نفر برای پیش‌خرید آن اقدام کرده‌اند. به هر صورت جی 6 از تاریخ 10 مارس (20 اسفند) وارد بازار کره جنوبی می‌شود.

هنوز زمان عرضه ال جی جی 6 به صورت رسمی مشخص نشده است!

اما در رابطه با ورود آن به بازار جهانی، اخیرا اطلاعاتی پیرامون زمان عرضه ال جی جی 6 منتشر شده که نشان می‌دهد بازار موبایل رژیم صهیونیستی، محل بعدی عرضه این گوشی در تاریخ 22 مارس (2 فروردین 96) خواهد بود.

متاسفانه ال جی رسما هیچ اطلاعاتی را در رابطه با زمان عرضه این گوشی در بازار دیگر کشورها منتشر نکرده است. با این‌حال ما می‌دانیم که جی 6 از تاریخ 28 مارس (8 فروردین) در استرالیا به فروش خواهد رسید و هم‌اکنون نیز پیش‌فروش آن در انگلستان آغاز شده است.

زمان عرضه ال جی جی 6

1395-12-18

دیدگاهتان را بنویسید