آیفون 7 پلاس از هدفون EarPods سازگار با درگاه لایتینگ بهره میبرد

آیفون 7 پلاس

مدل 256 گیگابایتی آیفون 7 پلاس از هدفون EarPods سازگار با درگاه لایتینگ بهره میبرد

طی چند وقت اخیر شاهد درز شایعات و تصاویر منتسب بسیاری به آیفون نسل جدید بوده‌ایم و در ادامه همین شایعات، ساعاتی پیش یکی از منابع چینی وابسته به اپل با انتشار تصویری مدعی گردید که نسخه 256 گیگابایتی آیفون 7 پلاس از هدفون EarPods سازگار با درگاه لایتینگ بهره می‌برد.

علاقه‌مندان به برند و اخبار شرکت اپل بدون شک در جریان هستند که طی چند ماه اخیر به کرات شاهد انتشار گزارشاتی پیرامون حذف جک 3.5 میلی‌متری صدا در آیفون 7 بوده‌ایم. در همین رابطه ساعاتی پیش سندی به واسطه یک منبع چینی نزدیک به اپل منتشر گردیده که نشان می‌دهد لااقل نسخه 256 گیگابایتی این محصول قرار است با هدفونی سازگاری با درگاه لایتینگ در جعبه به بازار عرضه شود.

آیفون 7 پلاس

این منبع همچنین مدعی است که اپل آداپتوری به منظور استفاده از هدفون‌های عادی را برای اتصال به درگاه لایتینگ در نظر گرفته است. علی ایحال سند فوق هیچ رسمیت نداشته و بدون شک به محتویات آن نیز نمی‌توان اعتماد کرد بنابراین تنها کافیست برای پی بردن به صحت این شایعات چند هفته دیگر و تا مراسم رونمایی از آیفون‌های جدید صبر کنیم.

بر اساس اطلاعات از پیش درز کرده میدانیم که و آیفون 7 پلاس اپل با پردازنده A10 این شرکت به دست مشتریان سپرده می‌شوند. این تراشه توسط کمپانی TSMC با مهندسی 16 نانومتری ساخته شده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به باتری بزرگ‌تر 1960 میلی آمپری، 2 یا 3 گیگابایت حافظه رم و دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی اشاره کرد.

1395-06-11

دیدگاهتان را بنویسید