آیفون 7s به همراه پردازنده‌ی A11 و رنگ قرمز در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد

آیفون 7s به همراه پردازنده‌ی A11 و رنگ قرمز در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد

آیفون 7s به همراه پردازنده‌ی A11 و رنگ قرمز در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد

تقریبا در تمام مقالات و اخباری که از ماه سپتامبر (زمان رونمایی از آیفون 7) تا به اینجا منتشر شده است، از عنوان آیفون 8 برای معرفی پرچمدار بعدی اپل استفاده کرده‌ایم. اما حالا طبق گزارشی که دقایقی پیش منتشر شده است، این احتمال نیز به وجود آمده که اپل از نام آیفون 7s برای معرفی نسل بعدی اسمارت فون‌های خود استفاده کند و باعث بر هم خوردن تمام پیش‌بینی‌ها بشود.

احتمالا دیگر تا به حال متوجه شده‌اید که سال آینده، دهمین سالگرد رونمایی از آیفون‌های برند کوپرتینویی است و به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود که اپل برنامه‌های ویژه‌ای برای مراسم تابستان سال ۲۰۱۷ داشته باشد. ویژگی‌های هیجان‌انگیز متعددی نظیر نمایشگر خمیده‌ از نوع پنل‌های OLED، پنل شیشه‌ای در پشت دیوایس، پشتیبانی از شارژ وایرلس و تغییرات بزرگ در طراحی برای این محصول متصور شده‌ است، اما گویا هیچ‌کدام از اینها به واقعیت نخواهند پیوست!

بر طبق اطلاعات این گزارش جدید، اپل به جای پسوند 8، از نام آیفون 7s برای صدا زدن نسل بعدی اسمارت فون‌های خود استفاده خواهد کرد و این مدل به همراه مدل 7s پلاس و البته بدون برخورداری از آن ویژگی‌های جذاب، روانه‌ی بازار خواهند شد. مطمئنا چنین موضوعی به هیچ وجه باب میل طرفداران این برند محبوب و البته آن دسته از کاربران اندرویدی که قصد مهاجرت به پلتفرم آی او اس دارند، نخواهد بود؛ حتی طبق نظر اکثریت کارشناسان، اتخاذ چنین تصمیمی می‌تواند معادلات بازار را به هم بزند و جایگاه اپل را دچار تزلزلی بی‌سابقه کند.

رنگ قرمز؛ سورپرایز اپل برای خریداران آیفون 7s !

آیفون 7s به همراه پردازنده‌ی A11 و رنگ قرمز در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد

اما صبر کنید، دست اپل چندان هم خالی نیست و قرار است با رونمایی از یک سورپرایز ویژه، نظر کاربران را برای خرید نسل جدید آیفون‌های خود جلب کند: معرفی آیفون 7s در «رنگ قرمز»! بله متاسفانه گویا این مدل با همان ظاهر تکراری آیفون‌های سری ۷ و تنها یک رنگ جدید (در کنار گزینه‌های جت بلک، صورتی، طلایی، نقره‌ای و مشکی مات) قرار است به جنگ دیوایس‌های دیگر بازار برود و به این ترتیب اپل، کار سختی را برای رقابت با سری اس ۸ سامسونگ و البته پرچمداران جدید هواوی خواهد داشت.

در ضمن پردازنده‌ی A11 اپل که طبق سنت هر ساله قرار است دارای عملکرد بهتری از نسل A10 باشد به همراه برخی تغییرات جزئی در سخت افزار، از دیگر تغییرات نسل بعدی آیفو‌ن‌های این برند آمریکایی خواهد بود. گفتنی است که تمام اطلاعات داخل این گزارش از سوی یکی از منابع تامین قطعات سخت افزاری در کشور تایوان و از سوی منابع خبری ژاپنی منتشر شده است؛ بنابراین با وجود این‌که احتمالا بخشی از آن به واقعیت خواهد پیوست، بهتر است که با دیده‌ی اطمینان کامل به آن نگاه نکنید.

1395-09-18

دیدگاهتان را بنویسید