آیفون 8 اپل با ویژگی Smart Camera و شارژ بی سیم خودنمایی خواهد کرد

آیفون 8 اپل

آیفون 8 اپل با ویژگی Smart Camera و شارژ بی سیم خودنمایی خواهد کرد

اپل به نظر می‌رسد که برای دهمین سالگرد آیفون محصول منحصربه‌فردی را ارائه خواهد داد. گفته می‌شود که آیفون 8 اپل با ویژگی اسمارت کمرا (Smart Camera) و شارژ بی سیم معرفی خواهد شد.

اپل به زودی سیستم عامل iOS 11 را منتشر خواهد کرد، اما چندی پیش با انتشار کدهای سیستم عامل هوم پاد، به طور تصادفی جزئیاتی از آیفون 2017 این کمپانی آشکار شد. توسعه‌دهندگان با کنکاش در سورس کدهای هوم پاد توانستند تا طراحی آیفون 8 را فاش کنند و اکنون نکته دیگری نیز از این کدها استخراج شده است.

این توسعه‌دهندگان علاوه بر جزئیاتی که تاکنون به دست آورده‌اند، ویژگی جذابی برای دوربین آیفون 8 پیدا کرده‌اند که اسمارت کمرا نامیده می‌شود.

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 33%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

ویژگی Smart Camera می‌تواند به صورت خودکار دوربین را برای صحنه‌های مختلف عکاسی تنظیم کند. با وجود این ویژگی دوربین آیفون 8 قادر است تا به صورت اتوماتیک عکاسی از کودکان، حیوانات خانگی، حرکت‌های سریع، شرایط کم نور، طلوع و یا غروب آفتاب را به بهترین شکل ممکن به ثبت برساند.

همچنین به نظر می‌رسد که تشخیص چهره مادون قرمز که با نام مستعار Pearl ID شناخته می‌شود، در اپل پی مورد استفاده قرار گیرد.

در مشخصات ارائه شده از آیفون 8 به شارژ بی سیم (شارژ القایی) به همراه شارژ سریع نیز اشاره شده است. کمپانی اپل پیش از این به لطف وجود اپل واچ تجربه شارژ القایی در محصولات خود را داشته است.

1396-05-15

دیدگاهتان را بنویسید