آی او اس 12 خیلی زود به محبوبیت رسیده است، اما ایرادات آن چه می‌شود؟

آی او اس 12

آی او اس 12 خیلی زود به محبوبیت رسیده است، اما ایرادات آن چه می‌شود؟

به نقل از بررسی‌های Mixpanel، سرعت محبوبیت آپدیت آی او اس 12 (iOS 12) به مراتب بیشتر از آی او اس 11 بوده است. البته آی او اس ۱۲ دارای ایراداتی نیز هست که در ادامه بیشتر در مورد آن می‌خوانید.

در به‌روزرسانی‌های پیشین آی او اس، ما از لحاظ پذیرش شاهد افت سرعت محسوسی بودیم. این به خاطر چند نسخه پیشین آی او اس است که اپل در آن‌ها برای مواجه نشدن با باگ های مختلف از خیر فناوری شارژ سریع گذشته بود و همین امر به کاهش رضایت کاربران از این پلتفرم منجر شده بود. اما حالا اپل همراه با آی او اس 12 این مشکل را برطرف کرده تا محبوبیت این پلتفرم نزد کاربران سرعت بیشتری بگیرد.

بر اساس داده‌های جمع آوری شده از سوی Mixpanel، به نظر می‌رسد در حال حاضر آی او اس 12 بر روی 46 درصد دیوایس‌های آی او اسی در سراسر جهان نصب است و خیلی زود می‌تواند رکورد نصب 46.57 درصدی سیستم عامل آی او اس 11 را شکسته و محبوب‌ترین نسخه این سیستم عامل لقب بگیرد. البته در نظر داشته باشید که هنوز هیچ آمار و ارقام رسمی از سوی شرکت اپل اعلام نشده است و احتمال دارد این رقم اعلام شده توسط میکس پنل شایعه‌ای بیش نباشد.

آیفون های قدیمی و آی او اس 12

با فرض بر درست بودن این گزارش، افزایش این سرعت محبوبیت، وقتی به این فکر می‌کنیم که تنها چند هفته بیشتر از انتشار آی او اس 12 نگذشته،‌ نشانه‌ی بسیار خوبی برای اپل خواهد بود. نقد و بررسی های انجام گرفته از این به‌روزرسانی بسیار خوب بوده است و به نظر می‌رسد که اپل به تعهداتش عمل کرده است؛ اپل متعهد شده بود که عملکرد سیستم در گوشی های قدیمی خود را ارتقا ببخشد و این امر به لطف بررسی‌های انجام گرفته توسط کاربران، همراه با آی او اس ۱۲ محقق شده است.

ایرادات آی او اس 12

بدیهی است که آپدیت جدید آی او اس عالی و بی‌نقص نیست، برخی از کاربران گوشی های آیفون ایکس اس گزارش‌هایی مبتنی بر مشکل شارژ گوشی خود را به اشتراک گذاشته‌اند که به نظر یک مشکل نرم افزاری است. در اینجا همچنین برخی کاربران با اتصال LTE گوشی خود به مشکل خورده‌اند.

1397-07-14

دیدگاهتان را بنویسید