ابعاد صفحه نمایش آیفون 9 و آیفون 9 پلاس لو رفت؛ آیفون‌ 6 اینچی در راه است؟

آیفون 9

ابعاد صفحه نمایش آیفون 9 و آیفون 9 پلاس لو رفت؛ آیفون‌ 6 اینچی در راه است؟

سامسونگ در حال حاضر بزرگترین تولیدکننده پنل‌های OLED به شمار می‌رود و انتشار شایعاتی مربوط به صفحه نمایش آیفون 9 و آیفون 9 پلاس اپل از کشور کره آنچنان غافل‌گیرکننده نیست.

در حالی که هنوز پرچمداران کمپانی اپل در سال جاری معرفی نشده‌اند، نمی‌توان به سادگی پیرامون نام و مشخصات آیفون‌های سال بعد صحبت کرد؛ با این حال در حال حاضر بهتر است از آنها با نام آیفون 9 (Apple iPhone 9) و آیفون 9 پلاس (Apple iPhone 9 Plus) یاد کنیم. طبق جدیدترین شایعات منتشر شده از کشور کره، اهالی کوپرتینو در سال آینده دو پرچمدار جدید معرفی خواهند کرد؛ یکی با پنل OLED به ابعاد 5.85 اینچ، همچون آیفون 8 (Apple iPhone 8) که احتمالا امسال معرفی می‌شود و یک آیفون بزرگتر با صفحه نمایش 6.46 اینچی.

با توجه به تولید پرچمداران اخیر با حاشیه‌های بسیار کم و خمیده، این احتمال وجود دارد که آیفون 6 اینچی کمپانی اپل در ابعاد گوشی آیفون 7 پلاس (Apple iPhone 7 Plus) و یا حتی کوچک‌تر از آن تولید شود و احتمال اینکه اهالی کوپرتینو از یک گوشی 6 اینچی غول‌پیکر رونمایی کنند بسیار کم است. پیش‌بینی کنونی ما این است که خریداران در سال آینده بین دو مدل آیفون حق انتخاب دارند؛ یک مدل با صفحه‌نمایش بی‌حاشیه در پنل جلو که در واقع نسخه پیشرفته‌تر از آیفون 8 است که امسال رونمایی می‌شود (احتمالا!) و یک آیفون بزرگتر با پسوند پلاس که از همین مهندسی بدون حاشیه بهره خواهد برد.

این گزارش جدید، شایعات مربوط به تولید آیفون‌های OLED اپل در سال 2018 را تا حدی تایید می‌کنند و خریداران در سال آینده بین سه مدل آیفون با پنل OLED حق انتخاب خواهند داشت؛ آیفون 8 امسال، آیفون 9 و آیفون 9 پلاس. به نظر می‌رسد با توجه به سیاست‌ تولیدکنندگان رقیب، اهالی کوپرتینو در استفاده از پنل 5.28 اینچی در سال آینده به جمع‌بندی نهایی رسیده‌اند. این منبع خبری اعلام کرده است همکاری اپل و سامسونگ و دیگر شرکت‌ها در تولید قطعات آیفون‌های سال بعد زودتر از معمول آغاز شده است و تیم کوپرتینویی ممکن است 170 میلیون پنل OLED برای پاییز 2018 سفارش دهد.

1396-06-11

دیدگاهتان را بنویسید