اتحاد ولوکس و نتاتمو برای سالم سازی هوای داخلی

اتحاد ولوکس و نتاتمو برای سالم سازی هوای داخلی

اتحاد ولوکس و نتاتمو برای سالم سازی هوای داخلی

شرکت طراحی منازل ولوکس (Velux) در نمایشگاه سی ای اس  2017 خبر از همکاری جدیدی با نتاتمو (Netatmo) سازنده دستگاه های خانه هوشمند با هدف تمرکز بر بهبود کیفیت فضای داخلی منازل و رونمایی از دستاوردهایشان در سال جاری داد. لازم به ذکر است دستگاه هایی که تحت لیسانس برند ولوکس به فروش می‌رسنده و شامل یک درگاه ارتباطی وای – فای و کنترلی هستند شامل پنجره های سقفی و نمایشگرهای ضد تشعشعات مضر آفتاب هستند.

سیستم Velux Active نمایشگر پارامترهای مختلفی نظیر دما، نور خورشید، رطوبت و CO2 برای بهره برداری خودکار پنجره های سقفی در ارتباط با حفظ کیفیت هوای داخلی ساختمان و تنفس راحت است که به راحتی و از طریق یک اپلیکیشن مستقل قابل تنظیم خواهد بود.

یورگن تانگ جنسن (Jorgen Tang Jensen) مدیرعامل ولوکس در این باره می‌گوید:

در آینده‌ای نزدیک خانه شما می‌تواند با حصول اطمینان از تابش مناسب نور آفتاب و همچنین استشمام هوای تازه، به سلامتی شما کمک کند.

نتاتمو گام های کوچکی را به سمت ایده نظارت بر کیفیت هوا در محیط های داخلی برداشته است. آن‌ها اخیرا سنسورهای داخلی را برای ایستگاه های آب و هوایی رونمایی کرده ‌اند که همانند یک مربی سلامت عمل کرده و سطوح نویز و CO2 را اندازه گیری می‌کند. شما می‌توانید این سنسورها را به لطف IFTTT به دیگر دستگاه های هوشمند خانگیتان متصل کنید، اما همکاری آن‌ها با ولوکس برای نخستین بار است که می‌واند استفاده از محصولات تولیدی شخص ثالث را برای این شرکت به ارمغان آورد.

همکاری ولوکس و نتاتمو آغازی برای یک عصر جدید لوازم ساختمانی هوشمند

همکاری مستقیم این دو کمپانی بزرگ به احتمال زیاد به یک روند جدی در صنعت خانه های هوشمند سال 2017 و حتی فراتر از آن تبدیل خواهد شد. به طور سنتی و جایی که یک هاب همه چیز را در خانه کنترل می‌کند، نمی‌تواند راه حل عملی باشد. در حالی که IFTTT و دیگر سرویس های اتوماسیون با سرعت بسیار بیشتری می‌توانند کنترل را به ارمغان آورده تا کاربران بهتر از گذشته تجربه کنند.

فروشگاه اینترنتی جانبی عرضه کننده مستقیم پاور بانک و شارژر فندکی ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

1395-10-19

دیدگاهتان را بنویسید