احتمال معرفی گوشی اچ تی سی 11 و دو اسمارت فون دیگر در سه ماه اول 2017

گوشی اچ تی سی 11

احتمال معرفی گوشی اچ تی سی 11 و دو اسمارت فون دیگر در سه ماه اول 2017

براساس جدیدترین گزارش‌های منتشر شده از منابع داخلی تایوان، کمپانی اچ تی سی در سه ماهه اول سال 2017 میلادی از سه گوشی هوشمند جدید رونمایی خواهد کرد. درواقع این سه گوشی شامل پرچمدار جدید اچ تی سی دو گوشی مقرون به صرفه دیگر می‌شود. هرچند احتمالا همه این گوشی ها در یک زمان مشخص پیش روی کاربران قرار نگیرد، اما انتشار این خبر می‌تواند ما را یک قدم به معرفی گوشی اچ تی سی 11 (HTC 11) نزدیک‌تر کند.

اگر این اطلاعات صحت داشته باشند، احتمالا در کنگره جهانی موبایل 2017، پرچمدار جدید این شرکت یعنی گوشی اچ تی سی 11 با نام مستعار اچ تی سی Ocean را ملاقات خواهیم کرد. بر اساس گزارش‌های قبلی و تیزری که پیشتر منتشر شده بود، رونمایی از اسمارت فون دیگری همچون اچ تی سی ایکس 10 پیش از معرفی پرچمدار سال 2017 دور از انتظار نخواهد بود. اما سومین محصول اچ تی سی چه نام دارد؟

هرچند در این مورد نمی‌توان با اطمینان بالا سخن گفت، اما شایعات از احتمال معرفی نسخه‌ای بزرگتر از گوشی اچ تی سی 11 با اسم رمز “Ocean Note’ خبر می‌دهند. درنتیجه، در سه ماهه اول سال 2017 میلادی، احتمالا هیچ گوشی هوشمندی از سری دیزایر معرفی نمی‌شود و شاید مدیران بخواهند این محصولات را در خلال سال وارد بازار تلفن های همراه کنند.

گوشی اچ تی سی 11 محصولی متفاوت و با ویژگی‌های منحصر به فرد خواهد بود

همانطور که در جریان هستید، شرکت اچ تی سی وضعیت چندان جالبی در بازار تلفن های همراه ندارد و برای بازگشت به موقعیت قبلی، به معرفی محصولاتی قدرتمند و کاربرپسند نیاز دارد. کاربران نیاز انتظار زیادی از این شرکت دارند چراکه محصول قبلی آنها یعنی اچ تی سی 10، رضایت بسیاری از افراد را به دست آورد. براساس جدیدترین اخبار نیز اچ تی سی 11 (یHTC 11) محصولی متفاوت و با ویژگی‌های منحصر به فرد خواهد بود. به هر صورت هنوز هیچ چیزی به صورت رسمی تایید نشده و احتمالا چاره‌ای جز انتظار تا شروع کنگره جهانی موبایل 2017 نداشته باشیم.

1395-10-07

دیدگاهتان را بنویسید