احتمال معرفی گوشی موبایل تاشو سامسونگ در سال 2017

گوشی موبایل تاشو سامسونگ

احتمال معرفی گوشی موبایل تاشو سامسونگ در سال 2017

براساس جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، شرکت بزرگ سامسونگ در حال توسعه دو گوشی موبایل تاشو است که یکی از آنها در سال 2017 میلادی روانه بازار خواهد شد. این گوشی هوشمند احتمالا به دو صفحه نمایش جداگانه مجهز و در نمایشگاه CES یا کنگره جهانی موبایل سال آینده معرفی می‌شود. اما تصور می‌کنید از گوشی موبایل تاشو سامسونگ با قابلیت تبدیل شدن به یک تبلت تا چه اندازه استقبال شود؟

گوشی موبایل تاشو سامسونگ در دو نسخه مختلف عرضه می‌شود

ایده تولید یک گوشی هوشمند تاشو با امکان تبدیل آن به یک تبلت چیز جدیدی نیست و پیش‌تر نیز بسیاری از مهندسین و شرکت‌های مختلف در رویای آن بوده‌اند. اوایل تابستان سال جاری و در نمایشگاه تک ورلد (TechWorld) بود که شرکت چینی لنوو (Lenovo) از گوشی موبایل منعطف خود با امکان تبدیل به یک دستبند هوشمند، رونمایی و توجه بسیاری از علاقه‌مندان را به خود جلب کرد. به‌علاوه تبلت جدید و مفهومی این شرکت امکان کوچک و تبدیل شدن به یک فبلت را دارد.

اما محصول جدید سامسونگ کاملا متفاوت بوده و از این گوشی تاشو با دو صفحه نمایش جداگانه و یک لولا در بخش میانی، در سه حالت مختلف می‌توان استفاده کرد؛ در حالت اول، صفحه نمایش اصلی پیش روی کاربر و صفحه نمایش دوم در بخش پشتی آن قرار می‌گیرد. در حالت دوم، هر دو نمایشگر این گوشی روبه‌روی یکدیگر قرار گرفته می‌گیرند. در این حالت و به‌لطف لولای مرکزی، دیگر نیازی به نگرانی در مورد شکستن صفحه نمایش شیشه دستگاه نخواهد بود. در آخرین حالت نیز کاربر می‌تواند با ترکیب هر دو صفحه، از آن به‌عنوان یک تبلت هوشمند با صفحه‌ای بزرگ استفاده کند.

گوشی موبایل تاشو سامسونگ

هر چند هنوز معرفی و عرضه گوشی موبایل تاشو سامسونگ در سال آینده تایید نشده و آنها هم بدون سنجش شرایط بازار و میزان تقاضا، این گوشی هوشمند را وارد بازار نخواهند کرد. پیش از هر چیزی سامسونگ باید توانایی این گوشی‌های جدید و امکانات آنها را به کاربران معرفی کند. به همین جهت، احتمالا مدیران به وسیله یک نظرسنجی و با بررسی بازخوردهای کاربران از تمایل آنها به داشتن محصولی با این طراحی، دو گوشی موبایل تاشو و انعطاف‌پذیر را به صورت آزمایشی در اختیار آنها قرار دهند. یک مدل از این گوشی احتمالا به سمت بیرون و دیگری به سمت داخل خم می‌شود. البته در سال 2013 نیز سامسونگ با انتشار یک ویدیوی تبلیغاتی، توانایی خود در تولید چنین دستگاهی را نمایش داده بود که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

در شرایطی که گلکسی نوت 7 (Galaxy Note 7) آبروی شرکت بزرگ سامسونگ را در خطر قرار داده شاید تصمیم‌گیری عجولانه هیچ نتیجه‌ای جز آسیب بیشتر به اعتبار این کمپانی بزرگ نداشته باشد.

1395-09-20

دیدگاهتان را بنویسید