ارتقای سیستم عامل گوشی برای اکثر کاربران اهمیت بالایی دارد (نتایج نظرسنجی گجت نیوز)

ارتقای سیستم عامل گوشی مهم است؛ حتی کوچکترین‌ها (نتایج نظرسنجی گجت نیوز)

ارتقای سیستم عامل گوشی برای اکثر کاربران اهمیت بالایی دارد (نتایج نظرسنجی گجت نیوز)

تعداد زیادی از کاربران گجت نیوز در نظرسنجی هفته گذشته این وب‌سایت شرکت کرده و دیدگاه خود را در خصوص ارتقای سیستم عامل گوشی هوشمندشان اظهار داشتند.

با توجه به نتایج به دست آمده، بیش از 75 درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی، آپدیت سیستم عامل گوشی را مهم دانسته و عنوان کرده‌اند که حتی کوچکترین به روز رسانی ها را نیز نصب خواهند کرد. همانطور که می‌دانید، ارتقای سیستم عامل گوشی موبایل علاوه بر ایجاد تغییرات ظاهری، شامل رفع باگ‌های موجود و افزایش امنیت نسخه سیستم عامل شده و همانطور که اکثر کاربران نیز معتقدند، بسیار مهم و ضروری‌ست.

کمی بیش از 18 درصد از کاربران ما نیز ترجیح داده‌اند تنها آپدیت های مهم و بزرگ (مانند آپدیت نسخه 6 سیستم عامل اندروید به نسخه 7) را دانلود و نصب کنند. مابقی رای‌دهندگان در این نظرسنجی نیز عنوان کرده‌اند که تا زمانی که مشکلی برای اسمارت فون آنها پیش نیامده، حاضر به تغییر سیستم عامل گوشی خود نیستند.

اکثر سازندگان تلفن همراه در جهان، با استفاده از ارتقای سیستم عامل گوشی های تولیدی‌شان، نبض بازار را به راحتی به دست می‌گیرند. قطعا هرچه عرضه آپدیت نرم افزار موبایل ها منظم‌تر و سریع‌تر باشد، نظر کاربران بیشتری را به سمت محصولی از برند خاص جلب خواهد کرد. از سوی دیگر، آپدیت نشدن گوشی های قدیمی موجب می‌شود تا مصرف‌کنندگان قید خرید آنها را زده و تمایل بیشتری به استفاده از اسمارت فون های جدیدتر داشته باشند.

در ادامه، نتایج نظرسنجی هفته گذشته را مشاهده خواهید کرد.

ارتقای سیستم عامل گوشی مهم است؛ حتی کوچکترین‌ها (نتایج نظرسنجی گجت نیوز)

1396-05-16

دیدگاهتان را بنویسید