ارسال اس ام اس تاییدیه فیس بوک برای کاربران اندروید آسانتر شد

ارسال اس ام اس تاییدیه فیس بوک

ارسال اس ام اس تاییدیه فیس بوک برای کاربران اندروید آسان‌تر شد

از جمله مواردی که کاربران را به ارجحیت دادن یک شبکه اجتماعی نسبت به دیگری تشویق می‌کند، ضریب امنیت آن است. همواره می‌بینیم که حساب‌های کاربری به تعداد بالا در شبکه‌های اجتماعی هک می‌شوند، اما کمتر مورد این‌چنینی درباره فیس بوک تاکنون شنیده شده است. دلیل محبوبیت و یکه‌تازی این این شبکه اجتماعی را می‌توان در میزان امنیت آن نیز جستجو کرد. ارسال اس ام اس تاییدیه فیس بوک (Facebook) از جمله سد‌های محکم در مقابل حمله هکرها است که این شبکه اجتماعی اخیرا استفاده از آن را برای کاربران اندرویدی آسان‌تر از همیشه کرده است.

ارسال اس ام اس تاییدیه فیس بوک برای کاربران اندروید دیگر زمان‌بر نخواهد بود

در حال حاضر وقتی با استفاده از شماره موبایل خود در حساب کاربری فیس بوک، به یک اپلیکیشن لاگین می‌کنید، فیس بوک برای اطمینان از حقیقی بودن کاربر و همچنین جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی یک پیام کوتاه به شماره مد نظر ارسال می‌کند. در کیت توسعه نرم افزاری این شبکه اجتماعی، فیس بوک راه جدیدی را برای مدیریت یک احراز هویت دو مرحله‌ای معرفی کرده است.

متد جدید، که تاییدیه فوری (Instant Verification) نام گرفته، به شما برای لاگین کردن در اپلیکیشن موبایل فیس بوک متکی بوده و به منظور استفاده از اپلیکیشن‌هایی که از سیستم ورود فیس بوک استفاده می‌کنند طراحی شده است. وقتی برای ورود به یک اپلیکیشن به وسیله شماره موبایل خود اقدام می‌کنید، متد جدید تطابق این شماره با شماره تایید شده در پروفایل حساب کاربری فیس بوک را چک می‌کند. اگر این تطابق تایید شد، دیگر پیام کوتاه به شما ارسال نشده و دسترسی لازم به منظور ورود به محل دلخواه سریعا داده خواهد شد.

در هر صورت اگر سیستم در تشخیص و تطابق دادن با مشکل مواجه شود، به متد پیشین بازگشته و کدی یک‌بار مصرف به منظور ورود در همین لحظه به شما در قالب پیام کوتاه ارسال خواهد کرد. فیس بوک مدعی است اپلیکیشن‌های همکار متد جدید را تست کرده و در نتیجه به یک افزایش قابل توجه در نرخ تبدیل رسیده است. این متد برای آن دسته از کاربرانی که پوشش‌دهی شبکه موبایل مناسبی نداشته و اغلب پیام‌های کوتاه خود را از دست می‌دهند بسیار مناسب خواهد بود.

1395-10-02

دیدگاهتان را بنویسید