ارسال ایمیل تشکر به کاربران در وردپرس با Thank Me Later

یکی از بخش های مهمی که کاربران در آن به مشارکت می پردازند ، بخش نظرات یا دیدگاه های مطالب سایت می باشد که کاربران با ارسال نظرات در مطالب شما ، شما را از کیفیت مطالب ، مشکلات و … مطلع می کنند . اما شاید کاربران نیز از شما انتظار بازخورد و پاسخ شما به دیدگاه ها را دارند‌ ! از طرفی پاسخ شما به نظراتی مانند تشکر کاربران شاید بیهوده به نظر برسد . در این مطلب قصد معرفی افزونه ی وردپرس را داریم که توسط آن قادر خواهید بود به صورت خودکار برای کاربرانی که نظراتی در سایت ارسال می کنند ، ایمیل تشکر از طرف سایت به آنها ارسال کنید . افزونه Thank Me Later یک افزونه حرفه ای و کاربردی برای وردپرس می باشد که توسط آن قادر به ارسال ایمیل تشکر از طرف سایت به کاربران خود خواهید بود . توسط این افزونه شما زمانی را تنظیم می کنید که پس از مثلا یک ساعت ، ایمیلی با عنوان تشکر به منظور ارسال دیدگاه آنها ارسال شود . این کار سبب ترغیب کاربران به ارسال دیدگاه های بیشتر می شود که در نهایت کاربران از سایت شما دفعات بیشتری بازدید نمایند . در ادامه با برخی از ویژگی های افزونه Thank Me Later در خدمت شما هستیم .

ارسال ایمیل تشکر به کاربران در وردپرس با Thank Me Later

برخی از ویژگی های افزونه Thank Me Later برای وردپرس :

قابلیت ارسال خوکار ایمیل از طرف سایت به کاربران

قابلیتن تنظیم زمان برای ارسال ایمیل ها

قابلیت تنظیم متن دلخواه خود و افزودن لینک های دلخواه ، لوگو و … در محتوای ایمیل

و …

پس از نصب افزونه بخشی با نام Thank Me Later در پیشخوان وردپرس شما ایجاد خواهد شد که توسط آن قادر به تنظیم و شخصی سازی افزونه خواهید بود .

اگر به فکر ارسال ایمیل تشکر به کاربرانی که در سایت وردپرسی شما نظر ارسال می کنند هستید ، پیشنهاد می کنیم از افزونه وردپرسی Thank Me Later استفاده کنید .

دانلود افزونه Thank Me Later نسخه ی ۳٫۳٫۴ برای وردپرس

دیدگاهتان را بنویسید