استفاده از اسکنر عنبیه چشم نوت 7 برای توسعه دهندگان آزاد می‌شود

امکان بهره گیری از اسکنر عنبیه چشم نوت 7 در اختیار توسعه دهندگان شخص ثالث قرار میگیرد

امکان بهره گیری از اسکنر عنبیه چشم نوت 7 در اختیار توسعه دهندگان شخص ثالث قرار میگیرد

همانطور که می‌دانید گلکسی نوت ۷ دیشب در طی برگزاری یک رویداد معرفی شد، این دستگاه همانند نسل قبلی دارای یک سنسور اثر انگشت بوده که امنیت دستگاه را برای کاربر تامین می‌کند و علاوه بر آن به اسکنر عنبیه چشم مجهز است که کار را برای هکرهایی که می‌خواهند به گلکسی نوت ۷ نفوذ کنند سخت‌تر می‌کند. اکنون خبرهای جالبی درباره اسکنر عنبیه چشم نوت 7 منتشر شده است. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

در اصل سامسونگ ابزار جدیدی برای حفاظت از اطلاعات و داده‌های کاربران ساخته است، فبلت گلکسی نوت 7 سامسونگ امنیت بسیار بالایی دارد و تقریبا می‌توان گفت که نفوذ به آن غیرممکن است، البته هنوز هیچ ادعایی برای نفوذ به این دستگاه و دور زدن اسکنر عنبیه چشم نوت 7 وجود ندارد. گلکسی نوت 7 به کاربران این اجازه را می‌دهد تا از این سیستم اسکنر عنبیه چشم علاوه بر قفل کردن دستگاه در مخفی کردن برنامه‌ها استفاده کنند، اسکنر بیومتریک سامسونگ قدرت زیادی را دارد و در سریع‌ترین زمان ممکن عمل می‌کند.

تصورش را داشته باشید زمانی که به گوشی هوشمند خود نگاه می‌کنید قفل آن باز شود، البته این احتمال وجود دارد که برخی از کاربران استفاده از سنسور اثر انگشت را به اسکنر عنبیه چشم فبلت نوت 7 ترجیح دهند، برای این کار ممانعتی وجود ندارد، اما می‌توانید از این اسکنر به عنوان سیستم بازیابی رمز عبور استفاده کرد.

با این حال کاربرد اسکنر عنبیه چشم فبلت نوت ٧ بیشتر از این‌ها است و تنها در یکپارچه سازی سیستم سامسونگ استفاده ندارد. باتوجه به گزارشات جدید منتشر شده API ویژه اسکنر عنبیه در اختیار توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های شخص ثالث قرار می‌گیرد که می‌توان از سخت افزار سنسور بیومتریک برای قفل کردن محتوا استفاده کرد، به هر حال این احتمال وجود دارد که در آینده اپلیکیشن‌های مختلفی با این ویژگی برای گلکسی نوت 7 و همچنین دیگر دستگاه‌های جدیدی که به این اسکنر مجهز هستند منتشر شود.

1395-05-14

دیدگاهتان را بنویسید