استفاده از تبلت چه جایگاهی در زندگی دیجیتالی شما دارد؟ (نظرسنجی)

استفاده از تبلت چه جایگاهی در زندگی شما دارد؟ (نظرسنجی)

استفاده از تبلت چه جایگاهی در زندگی دیجیتالی شما دارد؟ (نظرسنجی)

با توجه به آمار و ارقام منتشرشده، به نظر می‌رسد استفاده از تبلت در آینده‌ای نزدیک به کمترین حد خود از ابتدای تولید برسد. اما شما چقدر از این گجت استفاده می‌کنید؟

آمار استفاده از تبلت در بین کاربران رو به کاهش است

طبق نظرات کارشناسان، در سال‌های اخیر، آمار فروش گجت های هوشمند با نمایشگر بسیار بزرگ پایین آمده و با پیشرفت روزافرون گوشی های هوشمند و بزرگتر شدن صفحه نمایش آنها، محبوبیت و استفاده از تبلت در بین کاربران کمتر شده است. در واقع اسمارت فون های جدید به کاربران این اجازه را می‌دهند تا به انجام عملیاتی که پیش از این تنها بر روی تبلت ها امکان‌پذیر بود، بپردازند.

اگرچه در برخی بازارهای جهانی شاهد افزایش خرید و فروش تبلت ها هستیم اما حداقل طی چند دوره اخیر، گوشی های هوشمند کارایی بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده و با ورود تکنولوژی‌های تبدیل‌پذیر، می‌توانند همانند یک تبلت وظایف مورد نیاز کاربران را به بهترین شکل انجام دهند.

اما با توجه به صحبت‌های گفته‌شده، این دیوایس‌های هوشمند چه جایگاهی در زندگی روزمره شما دارند؟ آیا استفاده از تبلت به عنوان امری روتین، در برنامه روزانه شما قرار دارد؟

در نظر سنجی امروز ما شرکت کرده و به گزینه مورد نظر خود رای دهید. در انتها، نظرات خود را در خصوص افول تبلت ها و جایگزینی آنها با گوشی های هوشمند در زندگی کاربران، با ما در میان بگذارید. آیا به نظر شما، به پایان این محصولات کاربردی رسیده‌ایم؟

var tp_async_polls = tp_async_polls || [];tp_async_polls.push({ id: 174616, container: “#tp-5bca54c720a42” });

1396-03-10

دیدگاهتان را بنویسید