اسنپدراگون 821 تراشه‌ای است که به گوشی نکسوس نسل بعدی قدرت خواهد داد (شایعه)

اسنپدراگون

اسنپدراگون 821 تراشه‌ای است که به گوشی نکسوس نسل بعدی قدرت خواهد داد (شایعه)

در گذشته گفته شده بود که اچ تی سی قرار است گوشی‌های جدیدی برای برند نکسوس گوگل بسازد. هرچند به‌تازگی شایعه‌ای در فضای مجازی منتشر شده که نه تنها به این موضوع اعتبار می‌بخشد بلکه مشخص می‌سازد که گویا قرار است یکی از گوشی‌های جدید برند نکسوس از تراشه‌ی اسنپدراگون 821 استفاده کند.

در حال حاضر می‌دانیم که احتمالا دو گوشی جدید از برند نکسوس قرار است توسط اچ تی سی ساخته شود که یکی با نام S1 (Sailfish) و دیگری نیز با نام M1 (Marlin) شناخته می‌شود.

گفته شده Sailfish قرار است یک مدل بازطراحی شده از HTC 10 باشد به نظر می‌رسد Marlin یک محصول متفاوت باشد. در زیر قاب این تلفن هوشمند قرار است از یک تراشه‌ی اسنپدراگون 821 استفاده شود که در واقع نمونه‌ی اورکلاک شده‌ی اسنپدراگون 820 است تنها فرکانس هسته‌های آن افزایش یافته است.

متاسفانه در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد این محصولات به بیرون درز نکرده و فقط طبق این شایعه می‌دانیم که یکی از این محصولات قرار است از تراشه‌ی اسنپدراگون 821 استفاده کند.

در مورد تراشه اما می‌توان گفت که انتظار می‌رود اسنپدراگون 821 در کنار اسنپدراگون 823 توسط کوالکام رونمایی شود که گفته شده مدل اسنپدراگون 823 قرار است در گلکسی نوت 7 و گلکسی نوت 7 اج استفاده شود.

همچنین لازم به ذکر است که امکان دارد اچ تی سی تنها کمپانی نباشد که قرار است محصولی از برند نکسوس بسازد زیرا Charlenne Munilall ادعا کرده بود که هواوی بار دیگر برای گوگل تلفن هوشمند خواهد ساخت. این موضوع شاید کمی دور از ذهن برسد؛ اما موفقیتی که گوشی نکسوس 6P به همراه داشت می‌تواند دلیلی باشد که باز هم شاهد همکاری هواوی با گوگل باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید