اسکایپ 8.0 برای اندروید عرضه شد؛ دانلود کنید

اسکایپ 8.0 برای اندروید

اسکایپ 8.0 برای اندروید عرضه شد؛ دانلود کنید

اسکایپ 8.0 برای اندروید منتشر شده است. این نسخه قابلیت ها، امکانات و ویژگی های متنوعی را به همراه دارد. کاربران می‌توانند برای دانلود اسکاپ 8.0 از لینک انتهای مطلب استفاده کنند.

ابتدای ماه جاری تیم پشتیبانی اسکایپ اعلام کرد به زودی نسخه جدید این اپلیکیشن پیام‌رسان، ابتدا برای پلتفرم موبایل و سپس برای دسکتاپ عرضه خواهد شد. با گذشت حدود ده روز از این خبر اکنون شاهد قرارگیری اسکایپ 8.0 بر روی فروشگاه گوگل پلی هستیم و کاربران می‌توانند آن را دانلود و نصب کنند.

قابلیت ‌‎های اسکایپ 8.0

تیم پشتیبانی چندین قابلیت را در نسخه جدید برنامه گنجانده است که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد. پیش از همه باید به طراحی مجدد مکالمه‌های گروهی اشاره کنیم که سبب می‌شود گفتگوی جمعی با یکدیگر در بستر این برنامه گویاتر و زنده‌تر به نظر برسد. همچنین کاربران می‌توانند محیط برنامه را با یک رنگ دلخواه سفارشی‌سازی کنند. از این پس کاربران قادرند آیکون عکس‌العمل که در کنار یک پیام و یا تماس ویدیویی قرار گرفته را حین گفتگو لمس کنند.

اسکایپ 8.0 برای اندروید

بعد از اینستاگرام، اکنون نوبت به اسکایپ رسیده تا با مشاهده محبوبیت بی‌نظیر قابلیت استوری اسنپ چت، چنین ویژگی را به اپلیکیشن خود نیز بیاورد. این امکان در اسکایپ هایلایتس (Highlights) نام دارد. کاربران می‌توانند لحظات برجسته و مهم خود در طول روز را در قالب تصویر و یا ویدیو ثبت کرده و آن‌ها را با دیگر مخاطبین به اشتراک بگذارند.

در رابط کاربری اسکایپ 8.0 یک پنل جدید با نام Find اضافه شده که جستجو در درون اپلیکیشن با استفاده از آن راحت‌تر می‌شود. در کنار پنل Find دو تب با نام‌های Chat و Capture قرار دارند که کاربران می‌توانند بین آن‌ها جابه‌جا شوند. به گفته تیم پشتیبان، اسکایپ 8.0 ابتدا برای اندروید و سپس برای آی او اس عرضه خواهد شد. کاربران دستگاه‌های اپل باید کمی بیشتر برای دریافت نسخه جدید منتظر بمانند. برای دانلود جدیدترین نسخه اسکایپ از گوگل پلی می‌توانید از باکس زیر استفاده کنید.

برای دانلود اسکایپ 8.0 برای Android کلیک کنید

1396-03-20

دیدگاهتان را بنویسید