اشتراک گذاری در لحظه مکان به گوگل مپس اضافه شد

اشتراک گذاری در لحظه مکان گوگل مپس

با اضافه شدن قابلیت اشتراک گذاری در لحظه مکان، گوگل مپس رنگ و بویی تازه گرفت

شرکت گوگل سرانجام قابلیت اشتراک گذاری در لحظه مکان را به اپلیکیشن گوگل مپس (Google Maps) خود اضافه کرد. از همین امروز، این قابلیت جدید در اختیار برخی از کاربران هر دو پلتفرم اندروید و آی او اس این برنامه در سراسر جهان قرار گرفت. در ادامه با بررسی بیشتر این قابلیت با ما همراه باشید.

زمانی که شما می‌پرسید کجا هستید و یا دقیقا مقصد شما کجاست، شما می‌توانید آن را در لحظه و یا همان ریل تایم به اشتراک بگذارید. بنابراین مخاطبان می‌توانند اطلاعات به اشتراک گذاشته توسط شما را در دیوایس اندرویدی یا آی او اسی، مبتنی بر وب و یا همچنین هر دسکتاپی مشاهده کنند.

اشتراک گذاری در لحظه مکان شما به سادگی هر چه تمام انجام خواهد شد، شما نیازمند آن هستید که بر روی گزینه جدید “Share Location” ضربه بزنید و سپس انتخاب کنید چه کسانی و به چه مقدار مکان شما را مشاهده کنند. شما می‌توانید از بین مخاطبین گوگلی خود که قصد اشتراک اطلاعاتتان را با آن‌ها دارید انتخاب کنید، اما همچنین می‌توانید با در اختیار داشتن یک لینک آن را همراه با اپلیکیشن های پیام رسان محبوبتان نظیر تلگرام و یا واتس اپ نیز برای اعضای خانواده و یا دوستانتان ارسال کنید.

اشتراک گذاری در لحظه مکان گوگل مپس

اشتراک گذاری در لحظه مکان به زودی در اختیار تمامی کاربران گوگل مپس قرار خواهد گرفت

شما به لطف یک آیکون فلش که در سمت راست پایین صفحه قرار گرفته می‌توانید ببینید چه کسانی در حال تماشای موقعیت جغرافیایی شما هستند. طبیعیست که می‌توانید هر زمانی که خواستید قابلیت اشتراک گذاری در لحظه مکان حاضر در آن را غیرفعال کنید. علاوه بر این، می‌توانید به صورت مستقیم بر روی نقشه تا انتهای مسیر رفته و سپس با ضربه زدن بر روی دکمه “More” در زیر صفحه ناوبری ، سفر بعدیتان را نیز با دوستانتان به اشتراک بگذارید. این راه باعث می‌شود افراد کل سفر شما را بدانند و حتی قادر باشند در ادامه سفر شما را دنبال کنند. شایان ذکر است که این قابلیت در حال حاضر در اختیار تمامی کاربران اندرویدی و آی او اسی برنامه گوگل مپس قرار نگرفته است، اما انتظار می‌رود طی روزهای آینده تمامی کاربران بتوانند از آن لذت ببرند.

با کلیک بر روی پلتفرم مورد نظر، نسخه اندرویدی و نسخه آی او اسی گوگل مپس را دانلود کنید.

1396-01-04

دیدگاهتان را بنویسید