اطلاعات جالبی در مورد هواوی میت 20 و میت 20 پرو منتشر شد

هواوی میت 20

اطلاعات جالبی در مورد هواوی میت 20 و میت 20 پرو منتشر شد

اطلاعات جدیدی از گوشی های هواوی میت 20 و میت 20 پرو (Huawei Mate 20 & Mate 20 Pro) به بیرون درز کرد. کاربران باید خود را برای “HiVision” و نمایشگر بزرگ در میت 20 آماده کنند.

متخصصان وب‌سایت “XDA Developers” در بررسی فریمورهای هواوی میت 20، به اطلاعات جالبی دست پیدا کردند. بر این اساس، هواوی Mate 20 به صفحه نمایش بزرگ 6.53 اینچی TFT با وضوح 1080×2244 پیکسل مجهز خواهد شد. یک باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی هم نیروی مورد نیاز دستگاه را تامین می‌کند. این در حالی‌ست که هواوی میت 20 پرو با صفحه نمایش 6.3 اینچی آمولد و باتری 4200 میلی‌آمپر ساعتی تولید می‌شود. همان‌طور که پیش‌تر نیز مشخص شده بود، هر دو این تلفن های هوشمند با پشتیبانی از سیستم شارژ بی سیم به دست کاربران می‌رسند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند هدفون های Freebuds 2 Pro را با قرار دادن بر روی قاب پشتی این پرچمداران جدید، شارژ کنند.

در جای دیگری از این فریمور، ارجاعاتی به “Wireless Easy Projection” پیدا شده است. هواوی در ابتدا “Easy Projection” را به عنوان رقیب سامسونگ دکس معرفی کرد بود. در کنار محصولات جدید خانواده میت 20، ظاهرا این شرکت در حال توسعه یک مدل وایرلس است که می‌تواند با باندی 2.4 و 5 گیگاهرتز کار کند.

یک ویژگی دیگر، در قالب چیزی به اسم “HiVision” در اختیار کاربران قرار می‌گیرد؛ قابلیتی که می‌توان آن را جایگزینی از سوی هواوی برای گوگل لنز در نظر گرفت. این قابلیت پیش‌تر توسط هواوی تایید شده است، اما تا به امروز شاهد معرفی آن نبوده‌ایم. HiVision ضمن تشخیص انواع مختلف غذاها و مواد خوراکی، قادر به نمایش اطلاعات مربوط به ارزش غذایی و میزان کالری نیز هست. این قابلیت جدید همچنین توانایی تشخیص مکان‌های مهم، نقاشی‌ها و زبان‌ها را داشته و ترجمه درلحظه به کمک Microsoft Translate هم امکان‌پذیر خواهد کرد.

گوشی های جدید هواوی، احتمالا با قیمتی بین 900 تا 1100 دلار به فروش خواهند رسید.

1397-07-14

دیدگاهتان را بنویسید