اطلاعات حساب های کاربری فیسبوک با قیمت 2.6 دلار در حال فروش است!

حساب های کاربری فیسبوک

اطلاعات حساب های کاربری فیسبوک با قیمت 2.6 دلار در حال فروش است!

اطلاعات ورود به حساب های کاربری فیسبوک با قیمت 2.6 دلار توسط هکرها به فروش می‌رسد. این گزارش به دنبال سرقت اطلاعات 50 میلیون حساب کاربری در فیس بوک منتشر شده است.

یک گزارش تحقیقاتی جدید نشان می‌دهد که هکرها از طریق دارک وب، اطلاعات ورود به حساب های کاربری فیسبوک را در ازای 2.6 دلار در اختیار کاربران قرار می‌دهند. این گزارش در حالی منتشر می‌شود که چند روز پیش، منابع مختلف از سرقت اطلاعات مربوط به 50 میلیون کاربر Facebook خبر داده بودند. فروش حساب‌های کاربری در فضای دارک وب، موضوع جدیدی نیست، اما قیمت بسیار پایین آنها می‌تواند ناراحت‌کننده باشد.

تحقیقات “Money Guru” به فروش اطلاعات مربوط به ایمیل‌های سرقت‌شده در دارک وب نیز اشاره می‌کند. کاربران با استفاده از مرورگر مناسب و داشتن آدرس‌های وب درست می‌توانند از این فروشگاه‌ها بازدید کرده و اطلاعات ورود به فیسبوک و ایمیل‌ها را خریداری کنند. این تحقیقات بر اساس در دسترس بودن فروش اطلاعات ورود مربوط به 26 سایتی که بیش از همه در اینترنت مورد استفاده قرار دارند، انجام شده است.

مشکل به همینجا ختم نمی‌شود چرا که اطلاعات مالی نیز قیمت پایینی دارند؛ اطلاعات کارت‌های اعتباری مختلف، 14 تا 19.5 دلار قیمت دارد. حتی این امکان وجود دارد که بتوان هویت آنلاین کامل یک نفر را با پرداخت کمتر از هزار دلار خریداری کرد. این حالت شامل ورودی‌های پروفایل در شبکه‌های اجتماعی، حساب‌های فروشگاهی آنلاین، سرویس‌های سرگرمی، شماره‌های تماس و آدرس‌ها می‌شود. فیسبوک هنوز واکنشی نشان نداده است.

1397-07-10

دیدگاهتان را بنویسید