ال جی جی 6 : قاب شیشه ای براق همراه با نمایشگر نیمه خمیده

ال جی جی 6

ال جی جی 6 : قاب شیشه ای براق همراه با نمایشگر نیمه خمیده

ال جی جی 5 (LG G5) در ابتدا طرح جذابی از یک گوشی ماژولار بود، اما متاسفانه نتوانست آنطور که باید پاسخ اعتماد کاربران را بدهد تا هم اکنون تمامی شایعات بر غیر ماژولار بودن نسل آینده این گوشی، ال جی جی 6 (LG G6) دلالت کند. حتی اخیرا تصاویر سه بعدی از این گوشی منتشر شده است که هیچ نشانه‌ای از ماژولار بودن را در خود جای نداده است.

در ادامه‌ی این اخبار و حواشی، گزارش جدیدی منتشر شده که در خصوص طراحی ظاهری این گوشی صحبت‌هایی را کرده است. بر این اساس، قاب پشتی گوشی ال جی جی 6 بر خلاف نسل فعلی آن از جنس شیشه‌ای براق خواهد بود و یک نمایشگر ال سی دی نیمه خمیده 2.5D نیز بر روی قاب جلویی آن نقش خواهد بست.

ال جی جی 6

قاب پشتی شیشه ای؛ تاییدی دیگر بر غیرماژولار بودن گوشی ال جی جی 6

با توجه به جنس شیشه‌ای قاب پشتی، دیگر به نظر می‌رسد که غیر ماژولار بودن این دستگاه محرز شده است. هرچند هنوز هم باید با شک و تردید در این باره به گفتگو بپردازیم؛ چرا که نمی‌توان چند رندر سه بعدی و گزارش هایی غیر رسمی از سوی شرکت ال جی را ملاکی برای قضاوت و تصمیم گیری نهایی این غول کره‌ای دانست. با این حال احتمال این که ال جی سعی بر عرضه محصولی متفاوت داشته و به جای استفاده از فلز سرد و برنده به کار برده در ال جی جی 5، از یک طراحی صیقلی‌تر شیشه‌ای و کاملا براق استفاده کند، کم نیست.

ال جی طی ماه‌های آینده از آخرین پرچمدار گوشی های هوشمند خود رونمایی خواهد کرد. در تازه‌ترین گزارش‌ها آمده است آن‌ها حتی می‌خواهند پیش از نمایشگاه MWC 2017 که در فوریه سال آینده میلادی برگزار می‌شود گوشی خود را معرفی کنند. این می‌تواند خبر فوق‌العاده‌ای برای طرفداران ال جی باشد و آن‌ها را امیدوار سازد تا ال جی G6، ناکامی‌های نسل گذشته خود را به نوعی جبران کند.

1395-10-09

دیدگاهتان را بنویسید