ال جی وی 35 تینکیو سیگنچر ادیشن با قیمت 1800 دلار معرفی شد

ال جی وی 35 تینکیو سیگنچر ادیشن

ال جی وی 35 تینکیو سیگنچر ادیشن با قیمت 1800 دلار معرفی شد

ال جی وی 35 تینکیو سیگنچر ادیشن در کره جنوبی رونمایی شد. در ادامه نگاهی به ظاهر نسخه جدید گوشی ال جی وی 35 تینکیو (LG V35 ThinQ Signature Edition) انداخته و تفاوت‌های سخت افزاری احتمالی آن را بررسی می‌کنیم.

ال جی وی 35 تینکیو چند ماه پیش به عنوان یکی دیگر از پرچمداران سال 2018 معرفی شد. سخت افزار این گوشی همانند دیگر محصولات بالارده تحسین برانگیز بود، اما ویژگی منحصربه‌فرد و خاصی نداشت تا بلکه تبدیل به برگ برنده آن شود.

ویژگی‌های ال جی وی 35 تینکیو سیگنچر ادیشن

این شرکت کره‌ای برای جذب کردن مخاطبان به گوشی نام برده، نسخه Signature ال جی وی 35 تینکیو را در کره جنوبی معرفی کرد. بدنه این گوشی از جنس زیرکونیوم سرامیک بوده و به همین دلیل مقاومت بسیار بالایی در برابر خط و خش دارد. ال جی وی 35 تینکیو سیگنچر ادیشن در دو رنگ مشکی و سفید عرضه شده و به صورت پیش‌فرض دارای هدفون‌های Bang & Olufsen خواهد بود.

ال جی وی 35 تینکیو سیگنچر ادیشن

از نظر مشخصات سخت افزاری، گوشی ال جی وی 35 تینکیو سیگنچر ادیشن مشابه نسخه عادی است. نمایشگر 6 اینچی آن دارای رزولوشن کیو اچ‌دی پلاس بوده و از تراشه اسنپدراگون 845 در کنار 6 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت ظرفیت داخلی بهره می‌برد. دوربین پشتی دوگانه بوده و سنسور دوم آن از نوع سوپر واید است که عکاسی از مناظر طبیعی را لذت‌بخش می‌کند.

از نسخه Signature ال جی وی 35 تینکیو تنها 300 دستگاه موجود است یک کیف چرمی نیز همراه آن به مشتریان ارائه خواهد شد. قیمت این گوشی لوکس فوق‌العاده بالا است، به طوری که برای خریدش باید هزار و هشتصد دلار ناقابل پرداخت کنید!

1397-05-09

دیدگاهتان را بنویسید