انتشار آپدیت اندروید نوقا برای ایسوس زنفون 3 زوم

اندروید نوقا برای ایسوس زنفون 3 زوم

انتشار آپدیت اندروید نوقا برای ایسوس زنفون 3 زوم

آپدیت اندروید نوقا برای ایسوس زنفون 3 زوم (Asus Zenfone 3 Zoom) منتشر شد. هنوز نسخه این به روزرسانی به صورت رسمی مشخص نشده، اما گفته می‌شود با دریافت آن، سیستم عامل دستگاه به اندروید 7.1.1 ارتقا پیدا خواهد کرد.

با دریافت این به‌‎روزرسانی اندروید نوقا، چند قابلیت جدید همچون پشتیبانی از حالت پرتره به آن افزوده شده و عملکرد پردازشی و همچنین تجربه عکس برداری با دوربین‌های ایسوس زنفون 3 زوم بهبود پیدا خواهند کرد. علاوه بر آن چند باگ جزیی برطرف می‌شوند که روی هم رفته باز هم بر روی عملکرد کلی دستگاه تاثیر خواهند گذاشت.

اندروید نوقا برای ایسوس زنفون 3 زوم

دیگر جزییات آپدیت اندروید نوقا برای ایسوس زنفون 3 زوم

از آنجایی که این این گوشی موبایل با تمرکز بر عکاسی و قابلیت‌های مرتبط با آن عرضه شده، گفته می‌شود در کنار به روزرسانی سیستم عامل دستگاه چند آپدیت دیگر نیز برای آن در نظر گرفته شده است. به عنوان نمونه قرار است امکان عکاسی به صورت فایل RAW برای کاربران مهیا شود. همچنین دستیارهای Google Now و Google Assistant در قالب لانچر پیش‌فرض ایسوس قابل استفاده خواهند بود.

بعد از دریافت این آپدیت همچنین می‌توان بخش تنظیمات سریع را به دلخواه سفارشی‌سازی کرد. یکی دیگر از مهمترین تغییرات ایجاد شده بعد از دریافت آپدیت، حذف برخی از اپلیکیشن‌ها است. هنوز لیستی از نام این برنامه‌ها ارائه نشده است.

1396-04-08

دیدگاهتان را بنویسید