انتشار تبلیغ رسمی گوشی های ضد آب سری A سامسونگ

انتشار تبلیغ رسمی گوشی های ضد آب سری A سامسونگ

انتشار تبلیغ رسمی گوشی های ضد آب سری A سامسونگ

رفته رفته به روزهای برگزاری نمایشگاه CES 2017 در لاس وگاس آمریکا نزدیک می‌شویم و در روزهای آینده شاهد افزایش حجم شایعات و گزارشات نسبت به دیوایس‌های محبوب خواهیم بود. پس از اینکه روز گذشته مشخصات نسل جدید گلکسی ای 5 (Galaxy A5 2017) را در گزارشی برایتان شرح دادیم، حالا نوبت به انتشار تبلیغ رسمی کمپانی کره‌ای درباره‌ی گوشی های ضد آب سری A سامسونگ رسیده است.

تصویر جدیدی از سوی نمایندگی سامسونگ در کشور مالزی منتشر شده است و همان‌طور که مشاهده می‌کنید، این تصویر به طور کامل بر روی قابلیت ضد آب بودن گلکسی های سری A سامسونگ حکایت دارد. قابلیتی که در صورت عملی شدن می‌تواند فروش میان‌رده‌های این برند محبوب را از سطح فعلی هم فراتر ببرد:

انتشار تبلیغ رسمی گوشی های ضد آب سری A سامسونگ

ضد آب بودن همان قابلیتی است که سری A به آن نیاز داشت

متنی که در تصویر به معنی «همه چیز با A شروع می‌شود. نفستان را نگه دارید» آمده است، کاملا به موضوع مقاومت این سری در برابر نفوذ آب اشاره دارد و تصویر قطرات آب نیز آن را تایید می‌کند. بنابراین در آینده می‌توانیم از این تبلیغ به عنوان اولین مدرک قطعی درباره‌ی گوشی های ضد آب سری A سامسونگ یاد کنیم.

بنابراین هیجان ما برای رونمایی از نسخه‌ی ۲۰۱۷ اسمارت فون های سری A از گذشته هم فراتر خواهد رفت و تا حدود یک هفته‌ی دیگر، شاهد معرفی نسل جدید گلکسی های A3، A5 و A7 با قابلیت مقاومت در برابر نفوذ آب در نمایشگاه CES سال آینده‌ی میلادی خواهیم بود.

1395-10-07

دیدگاهتان را بنویسید