انتشار تصویری از گوشی کاملا بی حاشیه در تیزر لو رفته‌ی میزو

گوشی کاملا بی حاشیه

انتشار تصویری از گوشی کاملا بی حاشیه در تیزر لو رفته‌ی میزو

همانطور که می‌دانید این روزها توجه اکثر تولیدکنندگان بزرگ به گوشی‌هایی با حاشیه کم معطوف شده است. اما آیا این تولیدکنندگان هنوز گوشی کاملا بی حاشیه به معنای واقعی تولید کرده‌اند؟

در تیتر بررسی گوشی‌های جدید سامسونگ و سایر شرکت‌ها پسوند بی‌حاشیه (Bezel-less) بسیار زیاد دیده می‌شود. اما با این حال نمی‌توان این نکته را نادیده گرفت که هنوز این مفهوم در دنیای تکنولوژی عملیاتی نشده است؛‌ در واقع هنوز شاهد عرضه گوشی کاملا بی حاشیه نشده‌ایم. همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، حتی محصولاتی نظیر گلکسی نوت 8 (Samsung Galaxy Note 8) و ال جی وی 30 (LG V30) در کناره‌های صفحه نمایش خود حاشیه‌های کمی دارند که نمی‌توان آنها را نادیده گرفت. بنابراین قرار داشتن برچسب بی‌حاشیه بر روی این محصولات در نوع خود اشتباه است و این پرچمداران را می‌توان محصولات کم حاشیه در نظر گرفت.

اما این احتمال وجود دارد که شرایط به زودی تغییر کند. احتمالا شاهد یک تغییر و نوآوری بزرگ، باز هم از سمت یک شرکت کوچک‌تر در چین هستیم. یک لودهنده شناخته شده با سابقه خوب اخیرا تصویر زیر را در شبکه Weibo منتشر کرده است:

گوشی کاملا بی حاشیه

همانطور که مشاهده می‌کنید، کیفیت تصویر منتشر شده بالاست و از فونت همیشگی کمپانی میزو در تیزرها استفاده شده است؛ با این حال این امکان وجود دارد با یک تصویر فیک با کیفیت و حرفه‌ای روبرو باشیم. در این تیزر تصویری از یک گوشی کاملا بی حاشیه به معنای واقعی روبرو هستیم. نام این محصول mblu Zero بوده و تیتر «دنیای جدید صفحه نمایش» در کنار آن قرار گرفته است. بنابراین شاید بدون حاشیه بودن گوشی واقعی باشد.

میزو به ساخت و تولید محصولاتی با زبان طراحی منحصر به فرد و نوآورانه معروف است و گوشی پرو 7 را می‌توان یکی از این موارد در نظر گرفت. حتی شایعاتی پیرامون ساخت محصولی با نام ایکس 2 با صفحه نمایش ثانوی در پشت در فضای مجازی منتشر شده است. بنابراین طراحی یک محصول منحصر به فرد دیگر بدون هیچ حاشیه در کنار صفحه توسط این شرکت دور از انتظار نیست.

این لودهنده حتی قیمت حدودی این دستگاه را نیز در گزارش خود منتشر کرده است: حداقل 4 هزار ین (حدود 620 دلار). همه چیز بر روی کاغذ خوب به نظر می‌رسد و همچنین احتمالا این محصول همچون دیگر تولیدات میزو از پردازنده مدیاتک بهره خواهد برد. در نهایت عرضه یک گوشی کاملا بی حاشیه در بازار می‌تواند به تحولات این عرصه مسیر جدیدی را دیکته کند و شاهد رقبای بیشتری از این قبیل باشیم.

شرکت میزو اخیرا به این شایعه منتشر شده رسما پاسخ داده است که در ادامه آن را با هم می‌خوانیم:

این تصویر توسط کانال‌های رسمی کمپانی میزو منتشر نشده است. در زمینه حقیقی بودن تصویر نیز از آنجایی که هرگز پیرامون شایعات اظهار نظر نمی‌کنیم، نظری نداریم.

1396-06-19

دیدگاهتان را بنویسید