انتشار تیزر جدید هواوی میت 20 پرو با اشاره به دوربین حرفه‌ای گوشی

گوشی اوپو فایند ایکس

انتشار تیزر جدید هواوی میت 20 پرو با اشاره به دوربین حرفه‌ای گوشی

تیزر جدید هواوی میت 20 (Huawei Mate 20) و هواوی میت 20 پرو (Huawei Mate 20 Pro) با اشاره به دوربین حرفه‌ای و اتصال سریع گوشی منتشر شد. این موضوع نشان می‌دهد دوربین، همچنان یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت پرچمداران جدید هواوی خواهد بود.

هواوی به منظور تبلیغ پیرامون هواوی میت 20 و هواوی میت 20 پرو پیش از رونمایی رسمی آن‌ها در روز شانزدهم اکتبر (بیست و چهارم مهر)، سنگ تمام گذاشته است. انتشار تیزر جدید هواوی میت 20 پرو و برادر کوچکتر آن، قدم دیگری در این زمینه به شمار می‌رود.

بعد از انتشار کوله‌باری از شایعات پیرامون این گوشی، به لطف شنیدن اخباری موثق نیز از قابلیت‌های هواوی میت 20 و هواوی میت 20 پرو همچون قدرت گرفتن از تراشه 7 نانومتری کایرین 980، استفاده از نمایشگر او ال ای دی منحنی کوآد اچ‌دی پلاس، باتری 4200 میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از فناوری شارژ بسیار سریع اطمینان پیدا کردیم. این سیستم دارای توان فوق‌العاده 15 وات بوده و قادر است طی نیم ساعت، شارژ گوشی را از 0 تا 70 درصد شارژ کند!

با وجود این مشخصات فنی شگفت‌آور، همچنان دوربین سه گانه پرچمدار آتی در کانون توجه قرار داشته و در تیزر جدید هواوی میت 20 پرو نیز به آن اشاره شده است. این سه سنسور در کنار فلاش ال ای دی، به شکلی بسیار جالب و مربعی شکل در پنل پشتی قرار گرفته‌اند. این ساختار مربعی شکل ماژول دوربین اصلی مدل پرو، در اغلب تیزرهای محصولات خانواده Mate 20 دیده شده و در تیزر جدید هواوی میت 20 پرو نیز وجود دارد.

تیزر جدید هواوی میت 20 و میت 20 پرو

1397-07-06

دیدگاهتان را بنویسید