انتشار جزییات دسترسی عمومی ویژوال استودیو برای مک

ویژوال استودیو برای مک

انتشار جزییات دسترسی عمومی ویژوال استودیو برای مک

مایکروسافت در جربان رویداد بیلد 2017 جزییاتی را درباره دسترسی عمومی به ویژوال استودیو برای مک اعلام کرد. از این پس تعداد بیشتری از کاربران کامپیوترهای اپل از Visual Studio استفاده خواهند کرد.

ویژوال استودیو برای مک بر اساس زامارین استودیو ایجاد شده است

این محیط توسعه یکپارچه (IDE) جدید، بر اساس زامارین استودیو (Xamarin Studio) ایجاد شده است، اما رابط کاربری و ظاهر آن کاملا شبیه نرم افزار ویژوال استودیو برای ویندوز است. ویژگی ویژوال استودیو برای مک، امکان توسعه تمامی برنامه‌ها با استفاده از آن است. به این ترتیب توسعه‌دهندگان می‌توانند به ایجاد برنامه‌هایی برای موبایل، ایجاد ابزارهای تحت وب و یا حتی ساخت بازی بپردازند. یکپارگی ویژوال استودیو مک با مایکروسافت آژور (Microsoft Azure) از دیگر امکانات آن است. آژور پلتفرمی مبتنی بر رایانش ابری است به منظور ایجاد و توسعه نرم افزارها از طریق مرکز داده مایکروسافت استفاده می‌شود.

کاربران با استفاده از Visual Studio برای مک می‌توانند تحت C# ،F# ،NET Core ،ASP.NET Core ،Xamarin و یا Unity به برنامه‌نویسی بپردازند. ویژوال استودیو برای مک بر اساس محیط توسعه یکپارچه متن باز MonoDevelop ایجاد شده است. توسعه‌پذیری بالا را باید مهمترین ویژگی ویژوال استودیو برای مک دانست. اکنون توسعه‌دهندگان می‌توانند توابع خود را به محیط برنامه‌نویسی اضافه کنند. این آیتم افزوده شده می‌تواند یک دستور ویرایشگر ساده و یا یک زبان و نوع پروژه کاملا جدید باشد.

1396-02-20

دیدگاهتان را بنویسید