انتشار نمونه تصاویر ثبت شده با دوربین آنر 8 ایکس مکس

دوربین آنر 8 ایکس مکس

انتشار نمونه تصاویر ثبت شده با دوربین آنر 8 ایکس مکس

عکس‌های گرفته شده با دوربین آنر 8 ایکس مکس (Honor 8X Max) در آستانه رونمایی از این گوشی انتشار یافته‌اند؛ البته اگر بتوان آن را گوشی خطاب کرد، چرا که آنر ۸ ایکس مکس با سایز 7.12 اینچی صفحه نمایش خود، دست کمی از تبلت‌ها ندارد.

«ژائو مینگ» مدیرعامل برند آنر، با به اشتراک گذاشتن نمونه تصاویر ثبت شده با دوربین آنر 8 ایکس مکس در شبکه اجتماعی ویبو، بستر مناسبی را برای رونمایی از این محصول در روز جاری فراهم کرد (البته این عکس‌ها با رزولوشن کامل به نمایش در نیامده‌اند). همان‌طور که از واترمارک تصاویر پیداست، هوش مصنوعی دستگاه نیز در ثبت این تصاویر سهم خود را ایفا کرده است.

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 33%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

بر اساس اطلاعات درج شده در وب‌سایت رگولاتوری چین (TENAA)، هواوی آنر 8 ایکس که برادر کوچکتر مدل مکس محسوب می‌شود دارای ماژول دوربین دوگانه در پنل پشتی با سنسورهای 20 و 2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی تعبیه شده در بریدگی ناچ خواهد بود. اما نتایج یک بنچمارک، ترکیب دوربین آنر 8 ایکس مکس را به گونه‌ای متفاوت توصیف کرده است که شامل سنسورهای 16 و 2 مگاپیکسلی در پنل پشتی و سنسور 8 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی می‌شود.

پیش‌تر وب‌سایت یک فروشگاه اینترنتی نیز بدون اشاره به مشخصات اپتیک آنر 8 ایکس مکس، تصاویری را از این گوشی منتشر کرده بود؛ با این اوصاف برای کسب اطلاعات دقیق درباره مجموعه دوربین دستگاه، باید منتظر رونمایی از آن باشیم.

1397-06-14

دیدگاهتان را بنویسید