اندروید نوقا برای گلکسی نوت 5 به زودی عرضه خواهد شد

اندروید نوقا برای گلکسی نوت 5 به زودی عرضه خواهد شد (2)

اندروید نوقا برای گلکسی نوت 5 به زودی عرضه خواهد شد

پس از مشکلاتی که برای گلکسی نوت 7 به وجود آمد، گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت 5 (Samsung Galaxy Note 5) آخرین فبلت این شرکت کره‌ای در بازار به حساب می‌آید. در نتیجه این کمپانی هنوز هم حساب ویژه‌ای برای آن باز گذاشته است. زیرا خبرهای جدید حاکی از آن است که به زودی اندروید نوقا برای گلکسی نوت 5 عرضه خواهد شد.

یک ماه پیش خبری مبنی بر آن که شرکت سامسونگ برنامه ریزی برای طراحی و توسعه آپدیت اندروید 7.0 نوقا را برای گوشی گلکسی نوت 5 آغاز کرده است، منتشر شد. حالا صحت این اخبار بیش از پیش تایید می‌شود؛ زیرا به تازگی یکی از نسخه‌های گلکسی نوت 5 در بنچمارک جی اف ایکس بنچ (GFXBench) دیده شده که به اندروید 7.0 نوقا آپدیت شده است.

اندروید نوقا برای گلکسی نوت 5 به زودی عرضه خواهد شد (1)

هر چند با انتشار این اخبار، هنوز هم نمی‌توان عرضه اندروید نوقا برای گلکسی نوت 5 را رسما تایید کرد؛ اما شاید بهتر باشد بدانید که این نوع از شایعات، طرح و روش سامسونگ به منظور باخبر سازی کاربران خود است. این که گوشی های گلکسی نوت 5، گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج نیز به زودی آپدیت اندروید نوقا را دریافت خواهند کرد.

پس از پرچمداران کنونی سامسونگ، اندروید نوقا برای گلکسی نوت 5 عرضه خواهد شد

با این که این سری از گوشی ها هر از گاهی در بنچمارک های مختلف مجهز به اندروید نوقا دیده می‌شوند، اما بهتر است بدانید که اولین گوشی های هوشمندی از شرکت سامسونگ که به آخرین نسخه اندروید به‌روز می‌شوند، گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج خواهند بود. در حقیقت دیگر گوشی های این کمپانی کره‌ای پس از این دو دستگاه، اندروید 7.0 نوقا را دریافت خواهند کرد.

تنها کاری که هم اکنون کاربران این گوشی می‌توانند انجام دهند این است که منتظر بمانند تا شرکت سامسونگ رسما در این زمینه بیانیه‌ای منتشر کند یا این که تا موعد عرضه رسمی این آپدیت صبور باشند.

1395-09-13

دیدگاهتان را بنویسید