اوپو اف 3 پلاس در بنچمارک GFXBench رویت شد

اوپو اف 3 پلاس

اوپو اف 3 پلاس در بنچمارک GFXBench رویت شد

چندین هفته پیش بود که مشخصات دو گوشی هوشمند قدرتمند در زمینه تهیه تصاویر سلفی با برند اوپو لو رفت. تبلیغات مختلف این دو گوشی خیلی سریع به بیرون درز پیدا کردند و حالا ما می‌دانیم 23 مارس (3 فروردین ماه) باید منتظر رونمایی از دو گوشی هوشمند اوپو اف 3 (Oppo F3) و اوپو اف 3 پلاس (Oppo F3 Plus) باشیم. اینک مدل پلاس گوشی اوپو در بنچمارک GFXBench رویت شده است.

شرکت چینی تولیدکننده گوشی های هوشمند خیلی زود به دنبال تبدیل شدن به شرکت های خاص این حوزه است و قصد دارد گوشی اوپو اف 3 پلاس را همراه با دوربین دوگانه سلفی در قسمت جلویی روانه بازار کند. در کنار این پیشرفت، شایعات دیگری نیز در مورد این گوشی به بیرون درز پیدا کرده است که البته ابتدایی هستند. ظاهرا گوشی اوپو اف 3 پلاس از یک نمایشگر توانمند 6 اینچی فول اچ دی برخوردار خواهد بود. پردازشگر گرافیکی آدرنو 510 پیکسل ها را به داخل پنل هل خواهند داد و چیپست اسنپدراگون 653 (یک چیپست جذاب همراه با چهار هسته Cortex-A72 و چهار هسته Cortex-A53) نیز همراه با رم 4 گیگابایتی و یک حافظه داخلی 64 گیگابایتی در زیر قاب این گوشی به فعالیت خواهند پرداخت.

اوپو اف 3 پلاس

دوربین دوگانه سلفی ، جاذبه اصلی گوشی اوپو اف 3 پلاس

اما جاذبه اصلی این گوشی، دوربین دوگانه سلفی آن است. این گوشی از یک لنز 16 مگاپیکسلی همراه با یک لنز 8 مگاپیکسلی دیگر برخوردار است. این تنها اطلاعاتیست که بنچمارک GFXBench از این دوربین دوگانه به ما می‌دهد، اما جای هیچگونه شکی نیست با توجه به این که مشخصه اصلی گوشی اوپو اف 3 پلاس دوربینهای سلفی آن است، باید انتظار کیفیت جذابی را داشته باشیم. در قسمت پشتی این گوشی نیز یک دوربین مناسب 16 مگاپیکسلی جای گرفته است. از دیگر مشخصات این گوشی نیز باید به وزن 185 گرمی آن و حضور یک باتری با ظرفیت 4 هزار اشاره کرد.

اوپو اف 3 پلاس

به گفته شرکت اوپو، دو گوشی اوپو اف 3 و اوپو اف 3 پلاس به 5 بازار فیلیپین، میانمار، ویتانم، اندونزی و هندوستان راه پیدا خواهند کرد و مشخص نیست دیگر چه بازارهایی شانس میزبانی از این گوشی میان رده ولی بسیار جذاب را خواهند داشت.

1395-12-30

دیدگاهتان را بنویسید