اپلیکیشن تجاری واتس اپ با اهداف بهبود کسب و کار در دست ساخت است

اپلیکیشن تجاری واتس اپ در دست ساخت

اپلیکیشن تجاری واتس اپ با اهداف بهبود کسب و کار در دست ساخت است

ظاهرا اپلیکیشن تجاری واتس اپ در دست ساخت است. این نسخه با هدف بهبود کسب و کار و همچنین ارتباط بهتر مردم با مشاغل ایجاد خواهد شد.

سرویس پیام رسان محبوب واتس اپ (که اینک صاحب بیش از 1 میلیارد کاربر فعال روزانه است) قرار است در آینده‌ای نزدیک برنامه‌های گسترده‌ای را برای مشاغل مختلف به ارمغان بیاورد. کمپانی تحت امر فیس بوک، توضیح داده است که آن‌ها مشغول ساخت و کار بر روی ابزار جدیدی مخصوص مشاغل هستند که با هدف سهل و آسان کردن ارتباط بین مردم و مشاغل ساخته خواهند شد. این ابزارها کاملا مطمئن و قابل اعتماد خواهند بود.

اپلیکیشن تجاری واتس اپ برای چه کسانی است؟

به طور مشخص‌تر، کمپانی واتس اپ اعلام کرده است که در حال کار بر روی اپلیکیشن تجاری واتس اپ برای شرکت‌های کوچک و همچنین یک راه حل عملی برای کمپانی‌های بزرگ نظیر شرکت‌های هواپیمایی، فروشگاه‌های اینترنتی و بانک‌ها است. متاسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از زمان عرضه این ابزارها/راه حل‌ها در دست نیست. در زیر بخشی از متن رسمی وبلاگ شرکت واتس اپ در مورد اپلیکیشن تجاری واتس اپ را می‌توانید مشاهده کنید:

بیش از 1 میلیارد کاربر روزانه از واتس اپ برای ارتباط با خانواده، دوستان و سایر مردم در جهت کسب و کار خود استفاده می‌کنند. در بسیاری از ارتباط‌ها که هر روز انجام می‌گیرند، از یک نانوایی محلی قدیمی گرفته تا یک فروشگاه پوشاک سبک جدید انجام می‌گیرند. اما راه حلی که هم اکنون بر روی واتس اپ است خیلی ابتدایی است. ما داستان‌هایی را از مغازه‌دارانی شنیده‌ایم که عنوان می‌کنند برای ارتباط با صدها مشتری خود از یک گوشی هوشمند ساده استفاده می‌کنند و از مردم نیز داستان‌هایی را در مورد نگرانی‌هایشان بابت چگونگی اعتبار کسب و کارهای فعال در واتس اپ شنیده‌ایم.

طی ماه‌های آینده ما قابلیت‌های جدیدی را با هدف حل برخی از این چالش‌ها آزمایش خواهیم کرد و راه‌های ارتباطی مردم با کسب و کارهایی که نیازمندشان هستند را سهولت خواهیم بخشید. رویکرد ما ساده است، ما می‌خواهیم آنچه که آموخته‌ایم را به کار ببریم تا به مردم کمک کنیم، ارتباطشان با کسب و کارهای مهم زندگیشان آسان‌تر شود.

1396-06-16

دیدگاهتان را بنویسید