اپلیکیشن Giphy Cam برای اندروید عرضه شد + لینک دانلود

اپلیکیشن Giphy Cam برای اندروید عرضه شد + لینک دانلود (1)

اپلیکیشن Giphy Cam برای اندروید عرضه شد + لینک دانلود

بیش از یک سال است که برنامه Giphy Cam بر روی سیستم عامل iOS عرضه شده و کاربران محصولات اپل در حال استفاده کردن از آن هستند. با استفاده از این اپلیکیشن تولید فایل‌های GIF و همچنین ایجاد افکت بر روی تصاویر یا ساخت استیکر و دیگر موارد این چنینی بسیار آسان خواهد شد. حالا خبر رسیده که اپلیکیشن Giphy Cam برای اندروید نیز عرضه شده است. 

درست همانند نسخه iOS در نگارش اندروید Giphy Cam نیز شاهد قابلیت ضبط ویدئو هستیم تا یک کلیپ استاندارد یا ویدئویی تکرار‌شونده تولید شود. در ادامه وقتی ویدئویی ضبط می‌شود، می‌توانید افکت‌ها و فیلترهای خاصی را به آن اضافه کرده و استیکرهای انیمیشنی تولید کنید. قرار دادن فریم و تصویر پس زمینه به همراه شکلک‌های ایموجی و یا متنی خاص نیز از دیگر ابزارهای این اپلیکیشن خواهند بود.

Giphy Cam برای اندروید عرضه شد

زمانی که یک کلیپ ویدئویی را با گوشی هوشمند خود و به کمک این برنامه ضبط می‌کنید و سپس به آن افکت یا فیلتری خاص اضافی می‌کنید، در ادامه امکان ذخیره‌سازی آن در حافظه داخلی گوشی و یا به اشتراک گذاری سریع آن در شبکه‌های اجتماعی گوناگون وجود خواهد داشت.

اپلیکیشن Giphy Cam برای اندروید عرضه شد + لینک دانلود (1)متاسفانه نسخه اندرویدی این برنامه هنوز این اجازه را به شما نمی‌دهد تا ویدئوهای ضبط شده در گالری را به برنامه وارد کرده و از آنها استفاده کنید. از طرفی اپلیکیشن Giphy Cam برای اندروید هنوز استیکرهای IRL را به همراه ندارد و از این رو امکان ساخت اشیا جالب و همچنین امکانات تغییرات افکت آن بر روی چهره وجود نخواهد داشت. هر چند مدیر مسئول این برنامه به وب سایت Engadget اعلام کرده است که در نسخه اندرویدی این اپلیکیشن به زودی شاهد عرضه‌ی آپدیت جدید به منظور ارائه این دسته از قابلیت‌ها خواهیم بود. در هر صورت اپلیکیشن Giphy Cam برای اندروید را می‌توانید از لینک زیر دانلود کنید.

دانلود نسخه اندروید Giphy Cam از گوگل پلی

1395-07-17

دیدگاهتان را بنویسید