اپل سومین نسخه بتا iOS 12.1 را برای توسعه دهندگان و عموم کاربران منتشر کرد

سومین نسخه بتا iOS 12.1

اپل سومین نسخه بتا iOS 12.1 را برای توسعه دهندگان و عموم کاربران منتشر کرد

اپل سومین نسخه بتا iOS 12.1 را برای توسعه دهندگان و عموم کاربران سری بتا به انتشار رسانده است. جدیدترین نسخه آزمایشی آی او اس 12.1 تا پایان ماه اکتبر در اختیار تمام کاربران آیفون ها و تبلت های اپل قرار می‌گیرد.

همین روز گذشته بود که عنوان کردیم اپل آپدیت iOS 12.1 را برای از بین بردن برخی از اشکالات نسخه 12 به انتشار رسانده است. امروز اپل سومین نسخه بتا iOS 12.1 را برای توسعه دهندگان و عموم کاربران آی او اسی به انتشار رساند. نسخه نهایی آی او اس 12.1 به کاربران آیفون ها اجازه‌ی تنظیم عمق میدان در هنگام عکاسی را می‌دهد. در حال حاضر تنظیمات تنها پس از تهیه شدن عکس در دسترس است که به طبع نمی‌تواند عملکرد لازم را در اختیار کاربران حرفه‌ای قرار دهد. کنترل عمق میدان اجازه می‌دهد تا تصمیم بگیرید پس زمینه‌ی یک عکس در یک پرتره تا چه اندازه تار باشد.

فیس تایم گروهی در سومین نسخه بتا iOS 12.1

علاوه بر این، سومین نسخه بتا iOS 12.1 مجوز استفاده از یک سیم کارت الکترونیکی (eSIM) را به آیفون های نسخه Verizon، AT&T و T-Mobile خواهد داد. این یک سیم کارت است که در قالب یک تراشه بر روی مادربرد گوشی قرار گرفته است. این بیلد جدید همچنین 70 شکلک ایموجی جدید را به پلتفرم موبایلی اپل می‌افزاید و برای کسانی که علاقه‌مند به مکالمه تصویری گروهی هستند نیز، در اینجا Group Face Time معرفی شده است.

اگر جزو توسعه دهندگان پلتفرم آی او اس یا که از مشترکین عرضه‌های آزمایشی این سیستم عامل هستید، نوتیفیکیشن آپدیت سومین نسخه بتا iOS 12.1 هم اکنون برای گوشی شما ارسال شده است. در نظر داشته باشید که نسخه‌های آزمایشی به هیچ عنوان از پایداری کافی برخوردار نیستند و شاید در استفاده روزمره گوشی شما اختلال به وجود آورند. اگر هم جزو هیچ یک از این دو گروه نیستید نگران نباشید، اپل تا پیش از پایان ماه جاری میلادی این به‌روزرسانی را در دسترس تمام کاربران آیفون ها و آیپدهای خود قرار خواهد داد.

1397-07-21

دیدگاهتان را بنویسید