اپل قیمت آیفون ۶ اس را کاهش داده است

اپل قیمت آیفون ۶ اس را کاهش داده است

اپل قیمت آیفون ۶ اس را کاهش داده است

بعد از معرفی آیفون ۷ و به خصوص در کشورهایی نظیر کشور ما که قیمت محصولات اپل در آنها بالاست، خیلی از کاربران به دنبال این هستند از قیمت آیفون ۶ اس اطلاع پیدا کنند و ببیند که آیا در نهایت میتوانند بعد از یک سال، اسمارت فون پرچمدار سال قبل اپل را با قیمت منصفانه‌تری خریداری کنند و یا خیر!

خب خوشبختانه باید بگوییم که همینطور است و اپل طبق روال معمول خود، بعد از معرفی سری آیفون ۷ حالا به سراغ تغییر قیمت محصولات قدیمی‌تر خود رفته است تا کاربرانی که ترجیح می‌دهند قیمت کمتری را پرداخت کنند، همچنان گزینه‌های جالبی پیش روی خود داشته باشند. اپل همچنان به تولید و فروش آیفون ۶ اس ادامه خواهد داد و این محصول با قیمت های جدیدی که در زیر مشاهده می‌کنید و احتمالا تا شهریور سال آینده به فروش خواهد رسید:

  • آیفون ۶ اس ۳۲ گیگابایتی – قیمت نسخه‌ی آنلاک شده: ۵۴۹ دلار (فروش از جمعه ۱۹ شهریور آغاز میشود)
  • آیفون ۶ اس ۱۲۸ گیگابایتی – قیمت نسخه‌ی آنلاک شده: ۶۴۹ دلار (فروش از همین حالا)
  • آیفون ۶ اس پلاس ۳۲ گیگابایتی – قیمت نسخه‌ی آنلاک شده: ۶۴۹ دلار (فروش از جمعه ۱۹ شهریور آغاز میشود)
  • آیفون ۶ اس پلاس ۱۲۸ گیگابایتی – قیمت نسخه‌ی آنلاک شده: ۷۴۹ دلار (فروش از همین حالا)

قیمت آیفون ۶ اس در تمام مدل‌ها کاهش یافته است

مشاهده می‌کنید که علاوه بر کاهش قیمت، اپل تغییراتی را هم در گزینه‌های فضای ذخیره‌سازی داخلی سری آیفون‌های سال گذشته‌ی خود به وجود آورده است و تنها دو مدل ۳۲ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایت با این قیمت آیفون ۶ اس قابل خریداری هستند. در ضمن لازم است بدانید که از این به بعد آیفون ۴ اینچی مدل SE نیز حالا با قیمت ۳۹۹ دلار (برای مدل ۱۶ گیگابایتی) و قیمت ۴۴۹ دلار (برای مدل ۶۴ گیگابایتی) به فروش خواهد رسید.

توجه داشته باشید که این قیمت‌ها از همین امروز اعمال خواهند شد و هنگام خرید لازم است که به قیمت‌های جدید این محصولات که به صورت رسمی از سوی کمپانی سازنده اعلام شده است، توجه داشته باشید.

1395-06-18

دیدگاهتان را بنویسید