اچ تی سی یو 11 لایف با اسنپدراگون 630 در اواخر سال جاری رخ نشان می‌دهد

اچ تی سی یو 11

اچ تی سی یو 11 لایف با اسنپدراگون 630 در اواخر سال جاری رخ نشان می‌دهد

اچ تی سی یو 11 لایف (HTC U11 Life) نسخه‌ میان رده‌ای از گوشی پرچمدار اچ تی سی یو 11 است که در اواخر سال جاری میلادی راهی بازار خواهد شد.

ماه گذشته صحبت از آن بود که کمپانی اچ تی سی مشغول کار بر روی دستگاه میان رده‌ای است که با اسم رمز اچ تی سی اوشن لایف (HTC Ocean Life) معرفی خواهد شد. امروز خبرهای جدیدی درباره این دستگاه به بیرون درز کرد. این گوشی هوشمند، اچ تی سی یو 11 لایف نام‌گذاری شده است.

در مقایسه با گوشی پرچمدار اچ تی سی یو 11 که دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل است، این اسمارت فون میان رده به یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با وضوح 1080 در 1920 پیکسل (کیفیت تصویری فول اچ دی) مجهز خواهد بود. بر اساس گزارش‌های اولیه، اچ تی سی یو 11 لایف قدرت خود را از یک پردازنده اسنپدراگون 660 تامین خواهد کرد. این چیپست با یک پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی آدرنو 508 همراه شده است.

اچ تی سی یو 11 لایف

موبایل اچ تی سی یو 11 لایف از 32 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار شده است. این مقدار از فضای ذخیره‌سازی از طریق کارت میکرو اس دی تا 2 ترابایت قابل ارتقا خواهد بود. اسکنر اثر انگشت در کلید هوم آن تعبیه شده و ویژگی اج سنس نیز در این گوشی مجددا خودنمایی می‌کند.

اج سنس (Edge Sense)، ویژگی منحصر به فردی است که توسط این کمپانی تایوانی برای اولین بار در گوشی پرچمدار اچ تی سی یو 11 دیده شد. با وجود اج سنس کاربران می‌توانند با فشردن هر دو طرف این دستگاه برخی از برنامه‌های گوشی را راه‌اندازی کنند. یک دوربین 16 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار تشخیص فاز در پنل پشتی قرار گرفته و در جلو نیز برای گرفتن سلفی و برقراری ارتباط  تصویری یک دوربین 16 مگاپیکسلی دیگر دیده می‌شود.

اچ تی سی یو 11 لایف با هدفون‌های USonic اچ تی سی همراه شده و وجود کد حفاظتی IP67 تضمین می‌کند که در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود. این دستگاه به زودی توسط اچ تی سی معرفی خواهد شد و منتظر رونمایی از آن در آینده‌ای نزدیک باشید.

1396-05-21

دیدگاهتان را بنویسید