این شمع هوشمند با تلفن همراه شما روشن می‌شود!

این شمع هوشمند با تلفن همراه شما روشن می‌شود!

کمپانی لودلا (Ludela) نخستین شمع هوشمند دنیا را معرفی کرد. این شمع هوشمند از فناوری وای فایر (Wi-Fire) بهره می‌برد و می‌توان به وسیله گوشی تلفن همراه آن را روشن و کنترل کرد.
استفاده از شمع هوشمند لودلا، ایمن‌تر و ساده‌تر از بقیه شمع‌های رایج است. مقدار کمی موم در داخل این شمع وجود دارد که تجدید پذیر بوده و با شعله شمع می‌سوزد.

یک اپلیکیشن رایگان موبایل نیز به همراه شمع ارائه می‌شود که به کمک آن می‌توان یک یا چند شمع را بدون اینکه از جای خود بلند شوید، روشن کنید. گجتی در داخل شمع وجود دارد که مانند فندک عمل کرده و کاربر را برای روشن کردن شمع همراهی می‌کند. درون هر شمع نیز یک باتری قرار گرفته است که به وسیله آن فتیله روشن می‌شود.

شمع هوشمند

طراحی این شمع هوشمند بسیار ایمن‌تر از شمع‌های معمولی موجود در بازار است. به این ترتیب که در صورت افتادن تصادفی، نزدیک شدن کودک و اتفاقات این چنینی به طور خودکار خاموش می‌شود.

صرفه جویی شمع هوشمند نسبت به سایر شمع‌ها

همچنین به گفته یکی از مسئولان شرکت لودلا، این شمع بدون هیچ بویی می‌سوزد. لودلا این شمع را با فناوری وای فایر ساخته است؛ یک طراحی خلاقانه با موم صد در صد طبیعی و فتیله‌ای که تضمین می‌کند تا همیشه روشن باقی بماند و این امر به صرفه جویی 45 درصدی نسبت به سایر شمع‌ها کمک می‌کند.

لودلا یک کمپانی تولید شمع است که با شعار «روشنایی بهتر، زندگی بهتر» فعالیت می‌کند. قیمت این محصول 99 دلار عنوان شده است و هم اکنون از طریق شرکت لودلا قابل پیش خرید است و احتمالاً در اوایل سال 2017 تحویل داده می‌شود.

1395-07-01

دیدگاهتان را بنویسید