این کوله پشتی با کاغذ الکترونیکی خود هرآنچه بخواهید را نمایش می‌دهد

کوله پشتی با کاغذ الکترونیکی

این کوله پشتی با کاغذ الکترونیکی خود هرآنچه بخواهید را نمایش می‌دهد

همانطور که از تیتر این خبر مشخص است، کوله پشتی جدید شرکت POP-I یک کوله پشتی با کاغذ الکترونیکی است که در داخل آن قرار گرفته و می‌تواند هر آنچه شما بخواهید را به نمایش بگذارد.

جالب اینجاست که این کوله پشتی در دو اندازه مختلف فروخته می‌شود تا شما حق انتخاب داشته باشید و محصول مورد نظرتان را خریداری کنید. در حال حاضر شما می‌توانید این کوله پشتی با کاغذ الکترونیکی 4.7 اینچی‌اش را با قیمت 100 دلار خریداری کنید  و یا اگر علاقه‌مند به اندازه بزرگ‌تر آن هستید، مدل حاوی کاغذ الکترونیکی 10 اینچی آن نیز با قیمت 400 دلار به فروش می‌رسد.

این کاغذ الکترونیکی تقریبا انعطاف پذیر بوده و تا حدودی می‌توانید آن را خم کنید. به گفته مدیرعامل این شرکت، POP-I چندین مدت در حال کار بر روی مدل اولیه این کاغذ الکترونیکی بوده و با توجه به توسعه پیدا کردن نمایشگرهای انعطاف پذیر حالا دیگر این محصول به مرحله تجاری سازی رسیده و می‌تواند تا چند سال دیگر به صورت فراگیر در سراسر جهان فروخته شود.

کوله پشتی با کاغذ الکترونیکی

اضافه کردن تصاویر مختلف و استیکرها از طریق یک اپلیکیشن اختصاصی به این کوله پشتی با کاغذ الکترونیکی

به نظر می‌رسد این ایده خوبی برای افرادیست که از تکراری شدن فراری هستند و قصد دارند با در اختیار داشتن لوازم ماژولار، همواره بتوانند در ظاهر آن‌ها تغییرات دلخواهشان را انجام دهند. هرچند این کوله پشتی با کاغذ الکترونیکی اش کاملا عالی نیست، اما می‌توان روی آن به عنوان آغاز کننده یک مسیر تازه حساب ویژه‌ای باز کرد. لازم به ذکر است که همراه با این کیف یک اپلیکیشن موبایلی نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت تا بتوانند با گوشی خود عکس گرفته و همان لحظه بر روی کاغذ الکترونیکی این کیف به نمایش بگذارند. البته قابلیت اضافه کردن تصاویر مختلف از گالری گوشی، استیکرها و Doodle نیز بر روی این کاغذ الکترونیکی وجود دارد.

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه لوازم جانبی موبایل در ایران ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

1395-10-18

دیدگاهتان را بنویسید