باگ گوشی های سامسونگ را پیدا کنید، تا سقف 200 هزار دلار جایزه بگیرید

جستجوی باگ گوشی های سامسونگ

باگ گوشی های سامسونگ را پیدا کنید، تا سقف 200 هزار دلار جایزه بگیرید

بر اساس برنامه باگ یابی جدید سامسونگ، اگر باگ گوشی های سامسونگ را پیدا کنید تا سقف 200 هزار دلار جایزه دریافت خواهید کرد.

سامسونگ جدیدترین شرکت حوزه تکنولوژی است که از یک برنامه باگ یابی جدید رونمایی کرده است. این کمپانی قصد دارد تا سقف 200 هزار دلار به هر کسی که بتواند نقاط آسیب پذیر در محصولاتش (یا به طور دقیق‌تر باگ گوشی های سامسونگ را پیدا کند) بپردازد. برنامه “The Mobile Security Rewards Program” شرکت سامسونگ شامل 38 گوشی موبایل این برند می‌باشد که همچنان به صورت ماهانه و فصلی به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت می‌کند. گوشی‌هایی که مشمول این جایزه می‌شوند شامل تمامی محصولات خانواده گلکسی Note، گلکسی A، گلکسی J و گلکسی Tab می‌شود که گوشی‌های پرچمدار گلکسی S8+، S8 و Note 8 در راس آن‌ها قرار دارند.

علاوه بر باگ گوشی های سامسونگ ، باگ سرویس‌های سامسونگ را نیز بیابید

سامسونگ می‌گوید این جایزه تنها مختص یافتن باگ گوشی های سامسونگ نیست، بلکه با پیدا کردن نقاط آسیب پذیر در بیکسبی، سامسونگ پی، سامسونگ اکانت، سامسونگ پس و سایر سرویس‌های غول کره‌ای نیز می‌توانید جایزه را به دست آورید. مبلغ جایزه از 200 دلار آغاز می‌شود و مبلغ نهایی، به شدت اشکال و توانایی پژوهشگر جهت اثبات مفهوم بستگی دارد. سامسونگ در ژانویه 2016 نیز یک برنامه مشابه را برگزار کرده بود. جایزه‌ی 200 هزار دلاری برای یافتن باگ گوشی های سامسونگ نسبتا کم‌تر از جایزه 250 هزار دلاری مایکروسافت برای باگ های امنیتی ویندوز 10 است. فیس بوک نیز اخیرا مبالغی را به محققان داده است تا باگ‌های این شبکه اجتماعی را بیابند. این در حالیست که گوگل چنین برنامه عمومی را به اجرا درآورده و اپل نیز از تعداد محدودی از محققان همراه با تعیین جازه‌ای تا سقف 200 هزار دلار یک برنامه باگ یابی را تدارک دیده است.

آیا به نظر شما این راه‌کارها می‌تواند برای از بین بردن تمامی راه‌های نفوذ هکرها 100 درصد عملی باشد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

1396-06-17

دیدگاهتان را بنویسید