با ساعت مچی اپل قدم بزنید و کسب درآمد کنید

apple-watch

سازمان بهداشت استفاده از ساعت اپل را در برنامه تشویقی بهبود سلامتی خود قرار داده که به کاربران این امکان را می دهد تا با پیاده روی روزانه ، درآمدکسب کنند.

به یک انگیزه برای ورزش نیاز دارید؟

احتمالا برای دست یابی به این فرصت، یک ساعت اپل به شما کمک کند. به هر حال، این همان چیزی است که سازمان بهداشت ایالات متحده به آن امیدوار است. 
شرکت بیمه سلامت با ادغام برنامه سلامتی دیجیتال سازمان بهداشت ایالات متحده و ساعت هوشمند اپل به مردم امکان دسترسی به بررسی میزان فعالیتشان را می دهد و به آنها اجازه می دهد تا سالانه 1000 دلار درآمد کسب کنند. 
این شرکت روز چهارشنبه اعلام کرد، ساعت اپل در کنفرانس HIMSS در زمینه اطلاعات و فن آوری بهداشت و درمان در لاس وگاس معرفی شده است. 
 پس از پرداخت مالیات و حمل و نقل، هر کسی که در طرح خدمات بهداشت و درمان ثبت‌نام کند می‌تواند برای مدتی یک ساعت اپل سری ۳ دریافت و با انجام برنامه وکسب درآمد از طریق آن ، برای خرید دستگاه اقدام نماید.
پس از آن، درآمد آن‌ها به حساب پس‌انداز سلامت یا حساب‌های بازپرداخت سلامت واریز می‌شود تا به پوشش هزینه‌های پزشکی غیرنقدی کمک کند.
برنامه های هدفمند پیاده‌روی حول فرکانس ( ۵۰۰ گام در عرض هفت دقیقه در هر روز، حداقل یک ساعت از هم فاصله داشته باشد)، شدت ( ۳۰۰۰ پله در عرض ۳۰ دقیقه ) و سرسختی ( ۱۰،۰۰۰ قدم در هر روز ) متمرکز هستند.
اگر شرکت کنندگان این اهداف روزانه را دنبال کنند، می توانند ساعت را برای شش ماه به خود اختصاص دهند.

این ساعت مچی به تازگی در کنفرانس HIMSS معرفی شده است

 

 

 

دستگاه های پوشیدنی مثل ساعت اپل برای نظارت بر سلامت ایجاد شده و می توانند دیابت، ریتم های قلب نامنظم، فشار خون بالا و آپنه یا گرفتگی تنفس هنگام خواب را تشخیص دهند.

طبق پیش‌بینی " فورستر" ساعتهای هوشمند از 21 درصد از همه پوشیدنی های فروخته شده در سال 2016 به 51 درصد در سال 2022 افزایش و آنها را محبوب ترین دستگاه های پوشیدنی می کند. 
بازار جهانی پوشیدنی از 4/8 میلیارد دلار در سال 2016 به 9 میلیارد دلار در سال 2022 افزایش می یابد. 
این شرکت پیش بینی می کند که رشد سالانه از سال-2017 تا سال 2022 – 9درصد خواهد بود.
استیو نلسون، مدیر عامل خدمات بهداشت ایالات ‌متحده، در بیانیه‌ای گفت : " خدمات مراقبت‌های بهداشتی ایالات‌متحده بخشی از استراتژی متمرکز بر مصرف کنندگان است که به سمت یک اکوسیستم ساده، یکپارچه و تلفن همراه محور حرکت و ارزش برای مصرف کنندگان به ارمغان می‌آورد. "
برنامه پیاده‌روی هدفمند در برنامه مراقبت‌های بهداشت و درمان ایالات‌متحده با کیت بهداشت اپل تلفیق می شود تا از داده‌های شرکت اپل برای پیگیری اهداف روزانه استفاده کند.
 برخی از شرکت کنندگان خدمات بهداشت و درمان در ایالات‌متحده قادر خواهند بود که در ماه ژوئیه به ساعت اپل دسترسی داشته باشند. دسترسی کلیه شرکت کنندگان به این محصول بعدا در همین سال شروع خواهد شد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید