بلومبرگ: گلکسی S8 سامسونگ با صفحه نمایشی بدون حاشیه وارد بازار می‌شود

گلکسی S8 سامسونگ

بلومبرگ: گلکسی S8 سامسونگ با صفحه نمایشی بدون حاشیه وارد بازار می‌شود

با توجه به اطلاعاتی که اخیرا توسط خبرگزاری بلومبرگ (Bloomberg) در رابطه با گوشی هوشمند گلکسی S8 سامسونگ (Samsung Galaxy S8) منتشر شده، احتمالا پرچمدار آینده کره‌ای ها به صفحه نمایشی بدون حاشیه تجهیز می‌شود. به‌علاوه، باز هم خبر نبود دوربین دوگانه تایید شده که می‌تواند ان را یک قدم به واقعیت نزدیک‌تر کند.

گلکسی S8 سامسونگ نخستین محصول این شرکت خواهد بود که کلید فیزیکی هوم در آن حذف شده و در عوض، کاربران می‌توانند از دکمه مجازی که در قسمت پایینی صفحه نمایش تعبیه شده، استفاده کنند.

شاید بتوان طراحی هوشمندانه گلکسی S8 سامسونگ را به “گوشی های آینده” نسبت داد؛ اما نباید در انتظار چهره‌ای متفاوت نسبت به گوشی قدرتمند و چینی شیائومی می میکس (Xiaomi Mi MIX) باشید. علاوه بر این، گلکسی S8 در دو نسخه 5.1 و 5.5 اینچی و با صفحه نمایشی خمیده در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و دیگر خبری از صفحه نمایش تخت برای پرچمداران سامسونگ نخواهد بود. مورد دیگر به تراشه گلکسی S8 سامسونگ مربوط می‌شود. به‌گفته بلومبرگ، برخی از نسخه‌های این گوشی به تراشه‌های اختصاصی سامسونگ تجهیز و مابقی آنها همراه با اسنپدراگون 835 روانه بازار می‌شوند.

احتمال تجهیز گلکسی S8 سامسونگ به دستیار صوتی شرکت Viv

به‌نظر مدیران سامسونگ برای رقابت با کمپانی‌های بزرگ بازار تلفن های همراه، با دستی پر به میدان آمده و می‌خواهند گلکسی S8 را همراه با یک دستیار صوتی جدید در اختیار کاربران قرار دهند. اگر به یاد داشته باشید، اواسط مهر ماه بود که پایه‌گذار دستیار صوتی سیری یعنی شرکت Viv به تصاحب سامسونگ درآمد. حال این امکان وجود دارد که مدیران، از آخرین تکنولوژی های توسعه داده شده توسط مهندسین این شرکت در گلکسی اس 8 استفاده کنند. همچنین پیشتر شاهد انتشار خبری مبنی بر حذف جک 3.5 میلی‌متری از گلکسی S8 بودیم، اما بلومبرگ در گزارش خود هیچ اشاره‌ای به این موضوع نداشت.

بدون شک گلکسی S8 یک فرصت طلایی برای سامسونگ است و اگر باز هم مشکلات گلکسی نوت 7 تکرار شود، اعتبار خریداران و اعتماد کاربران نسبت به این شرکت به صورت کامل از بین خواهد رفت. همین موضوع هم باعث شده تا سامسونگ محصول جدید خود را یک ماه دیرتر از زمان برنامه‌ریزی شده روانه بازار کند.

1395-09-19

دیدگاهتان را بنویسید