بیل گیتس نسبت به خرید LinkedIn توسط مایکروسافت بسیار خوش‌بین است

بیل گیتس نسبت به خرید LinkedIn توسط مایکروسافت بسیار خوش‌بین است

اگر اخبار هفته گذشته گجت نیوز را دنبال کرده باشید حتما از این آگاه هستید که شرکت مایکروسافت شبکه اجتماعی LinkedIn را با مبلغ 26.2 میلیارد دلار خریداری کرده است. به‌تازگی بیل گیتس مدیر عامل سابق این شرکت که در حال حاضر مشاور تکنولوژی است مصاحبه‌ای را با شبکه Bloomberg داشته که درباره آخرین حرکت مایکروسافت یعنی LinkedIn صحبت کرده است. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

با توجه به گفته‌های Erik Schatzker، بیل گیتس اظهار داشت که کسب و کار جدید ردموند بسیار خوش‌بینانه است، بیل گیتس صحت‌های رسمی در این باره داشته است، او گفت: من فکر می‌کنم این یک معامله بزرگ است و LinkedIn چیزهای بسیاری را به ارمغان آورده است. بیل گیتس در ادامه گفت:

من می‌دانیم که رید هافمن، جف وینر تیمی هستند که مخاطب‌های باورنکردنی را برای مایکروسافت می‌سازند و کار آن‌ها برقراری ارتباط با مردم و همچنین بهره‌وری آن است. من فکر می‌کنم که هم‌افزایی بسیاری وجود دارد، بنابراین بسیار به این مسئله دلگرم هستم و واقعا از اتفاق پیش آمده بسیار خوشحالم.

به هر حال ترکیب مایکروسافت و LinkedIn کار بسیار خوبی برای در دست گرفتن سهام بازار بود، این دو برنامه‌هایی را در ایالات متحده آمریکا دارند، بیل گیتس در ادامه اظهارات دیگری داشت:

من منظورم این است که تخصص شرکت در نرم‌افزار است، اما مدیریت آن بحثی متفاوت است، LinkedIn راهی برای ارتباط و یادگیری است که مسلما با آن ارتباط بهتر خواهد شد، البته شبکه‌های اجتماعی بسیاری وجود دارند، اما LinkedIn برای بهتر شدن است.

درنهایت بیل گیتس به چالش‌هایی که مایکروسافت ممکن است پس از خرید LinkedIn با آن مواجه شود اشاره کرد، وی گفت:

من فکر می‌کنم که مایکروسافت بهتر از هر شرکت تکنولوژی دیگری عمل کرده است و ماهیت خوبی را دارد و همکاری در آن بسیار زیاد است.

با این حساب می‌توان گفت که خرید لینکدین توسط مایکروسافت در واقع باب میل بیل گیتس بوده و وی از این اقدام خوشنود است.

دیدگاهتان را بنویسید