تاریخ رجیستری گوشی های هواوی ، نوکیا ، سونی و تکنو اعلام شد

زمان رجیستری گوشی های هواوی

تاریخ رجیستری گوشی های هواوی ، نوکیا ، سونی و تکنو اعلام شد

طرح رجیستری، این بار به سراغ 4 برند دیگر تلفن همراه در بازار ایران رفته و قرار است همه برندها تا پایان سال وارد این طرح بشوند. اکنون زمان رجیستری گوشی های هواوی ، نوکیا ، سونی و تکنو اعلام شده است.

طرح رجیستری از تاریخ 14 آذرماه امسال به طور رسمی وارد فاز اجرایی شد و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سایر نهادهای مرتبط از جمله ستاد مبارزه با قاچاق کالا، مبارزه با محصولات قاچاق اپل را آغاز کردند. در مراحل بعدی، برندهای گوگل، موتورولا، بلک بری و ال جی مشمول اجرای طرح رجیستری شدند. مسئولان اعلام کردند که تمامی برندهای تلفن همراه تا پایان سال وارد این طرح خواهند شد و حالا نیز زمان رجیستری گوشی های هواوی (Huaweiنوکیا (Nokia)، سونی (Sony) و تکنو (Tecno) اعلام شده است.

اعلام رسمی زمان رجیستری گوشی های هواوی و 3 برند دیگر

طبق اعلام حسین فلاح جوشقانی، معاون وزیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی رسمی سامانه همتا، زمان رجیستری گوشی های هواوی ، نوکیا، سونی و تکنو به شرح زیر است:

زمان رجیستری گوشی های هواوی

با توجه به اطلاع‌رسانی‌های قبلی، گوشی‌های جدیدی که وارد شبکه اپراتوری تلفن همراه می‌شوند باید فرایند فعال‌سازی را به طور کامل طی کنند و در غیر این صورت پس از مدت کوتاهی قطع شده و از شبکه سرویس دریافت نخواهند کرد. برای فعال‌سازی گوشی در طرح رجیستری باید کد دستوری ستاره 7777 مربع (#7777*) را شماره‌گیری کرده و شناسه IMEI دستگاه خود را ثبت کنید.

1396-12-06

دیدگاهتان را بنویسید